2004-03-29, 06:51
Medlem
Finajet... är det någon som har koll på vad det är exakt? vad jag har hört verkar det vara en högandrogen steroid med hög effekt. du som vet mer skriv en rad...
Citera
2004-03-29, 11:46
Medlem
Chemicalss avatar
Har ingen personlig erfarenhet av de men har hört att de som finns på marknaden e fake, tester har visat att innehållet oftast är en liten mängd av testosterone enanthate... hitta även den här notisen på nätet ( Finaject (Trenbolone Acetate), 50 mg glasflaska. Detta är en oljebaserad veterinärsteroid från Europa, som är en variant av 19-Nortestosterone. Finjet är en högandrogen sammansättning. Vid överdrivna doser kan den verka toxiskt för levern och njurarna. Finajet är ett snabbverkande acetat, sprutorna tas alltså vanligtvis varannan dag. Idrottsmän rapporterar om mycket bra ökningar i styrka tillsammans med minimal vätskeretention eller viktökning. Enligt somliga ar den mycket effektiv för en hårdare fysik, t.ex. for kroppsbyggare inför tävlingar. Produkten är för högandrogen för kvinnor, till och med i extremt små doser. Ett högt antal allergiska reaktioner har observerats i samband med denna medicin. Nästan tio procent av de idrottsmän som använt Finajet rapporterade smärtfulla injektionsställen, influensasymptom och/eller exem. Detta är den största nackdelen med den här drogen. De effektiva doserna uppgår till -1 ml varannan dag. Finajet var ganska lättillgänglig på svartabörsen, men nästan allt var förfalskat. Förfalskningen var gjord av Milan Lab. i Tijuana och den innehöll ungefär 30 mg Deca per ml. Äkta Finajet dyker sällan upp på svartabörsen i USA och kan ha försvunnit från marknaden)
Citera
2004-04-03, 13:03
Medlem
Blev erbjuden det av en kille vilken jag inte känner så bra och om det är vanligt med fake så vågar man nog fan inte. dessutom är man ju rätt känslig när det gäller högandrogent så de får bli deca o W om det blir någon mer kur för mig i framtiden.
tack för svaret
Citera
2004-04-03, 14:46
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bountyhunter
Blev erbjuden det av en kille vilken jag inte känner så bra och om det är vanligt med fake så vågar man nog fan inte. dessutom är man ju rätt känslig när det gäller högandrogent så de får bli deca o W om det blir någon mer kur för mig i framtiden.
tack för svaret

Det är dåligt med folk som skriver "kur-rapporter" här på forumet...
Vad har du kurat på innan och vad för resultat + bieffekter har du fått?
Viktökning + styrkeökning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in