hallå
jag är sugen på att testa kiss sex med min tjej. jag har aldrig provat och det är väl ingen jättestor fetisch men jag skulle vilja testa iaf. Främst att ta, inte ge (om hon då mot förmodan inte skulle insistera på det).... gärna i duschen då.
problemet är att jag innerst inne är ganska blyg gällande sånt och har således ganska svårt för att appropå ingenting föreslå kiss-sex. trots stor analfetisch tog det lång tid innan det kom på tal, men efter det har det gått utmärkt och nu är det analt på tapeten var och varannan gång. kiss-sex är ju dock svårare att göra rent spontant eftersom det i princip kräver muntlig överenskommelse och man kan inte helt enkelt bara leda in sexet på kiss-sex på samma sätt som det går med analsex t.ex.
jag är ganska säker på att hon inte skulle bli arg eller så, på sin höjd skulle hon tycka jag var lite konstig fast hon vet redan att jag är ganska kinky med tanke på att jag gillar att slicka henne ofta och länge i rumpan
frågan är alltså hur ska man lägga upp det?
Hur skulle du gjort, eller hur gjorde du när du hade det första gången med en tjej?
och till er tjejer hur skulle ni reagera?
edit: att föreslå på fyllan kan vara en taktik. det finns två fördelar med det. 1. det uppenbara att man själv vågar mer på fyllan men även 2. att hon säkerligen är kissnödig och kisset har säkerligen en behagligare bouquet eftersom man druckit mycket. vad tror ni om det?