2010-04-27, 17:17
Bannlyst
Startade en tråd förut om vilket program man ska ha för o recca, det blev fraps.
Nu vill jag inte skapa en hel hög trådar, men, tyckte detta hörde hemma i en egen tråd.

Om jag vill spela in ljudet paralellt från bara wow, så man kan göra en liten tuff video med RP inblandat (ja, jag blev sjukt inspirerad av paragons 25man HC kill )

Vill även kunna lägga in skirken från vent (ja, även copycat där!) men ingen vill ju höra på ljuden under själva fighten, utan bara glädjeskriken liksom.

Förstår ni vad jag menar?

Skulle alltså vilja spela in ljudet bara ingame paralellt som jag spelar in vent ljudet.
Citera
2010-04-27, 17:21
Medlem
Penetreights avatar
Vad hindrar dig från att använda samma tråd som förrut då? Eller att använda WoW: Support och allmänt prat - tråden..
Citera
2010-04-27, 17:24
Medlem
DrDodges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotegihe
Startade en tråd förut om vilket program man ska ha för o recca, det blev fraps.
Nu vill jag inte skapa en hel hög trådar, men, tyckte detta hörde hemma i en egen tråd.

Om jag vill spela in ljudet paralellt från bara wow, så man kan göra en liten tuff video med RP inblandat (ja, jag blev sjukt inspirerad av paragons 25man HC kill )

Vill även kunna lägga in skirken från vent (ja, även copycat där!) men ingen vill ju höra på ljuden under själva fighten, utan bara glädjeskriken liksom.

Skulle alltså vilja spela in ljudet bara ingame paralellt som jag spelar in vent ljudet.
Är det du på din avatar borde du skämmas
OnT: felpostad tråd då denna borde ligga i filmproduction.
Citera
2010-04-27, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Penetreight
Vad hindrar dig från att använda samma tråd som förrut då? Eller att använda WoW: Support och allmänt prat - tråden..
För att folk läser topic och sedan är innehållet helt annorlunda?
Går ju inte att ändra varken posten eller topicen.
Citat:
Ursprungligen postat av DrDodge
Är det du på din avatar borde du skämmas
OnT: felpostad tråd då denna borde ligga i filmproduction.
Haha, tyvärr Önskar jag vore lika stekig som min avatar dock
Citera
2010-04-28, 06:51
Medlem
Thedoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotegihe

Med fraps kommer du att recca allt ljud på datorn men då blir det bara ett ljudspår tror jag när du väl ska editera klippet.
Pröva o se, det kanske är så finurligt att det blir olika ljudspår för olika program när du spelar in.
Citera
2010-04-28, 06:52
Medlem
Thedoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Med fraps kommer du att recca allt ljud på datorn men då blir det bara ett ljudspår tror jag när du väl ska editera klippet.
Pröva o se, det kanske är så finurligt att det blir olika ljudspår för olika program när du spelar in.

Annars kan du ju bara använda google för att finna det du söker.
Citera
2010-04-28, 07:04
Medlem
conter1s avatar
Använda Total Recorder Jag har använt det länge nu och allt funkar fint.

Info: http://www.totalrecorder.com/productfr_trPRO.htm

Nerladdning:

http://thepiratebay.org/torrent/4199...uding__Add-ons)
Citera
2010-04-28, 16:45
Moderator
MondoBizarros avatar
Spel > Windows
/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem