2010-04-27, 11:48
Medlem
Hej, jag har köpt ny dator en med Windows 7 premium 64 bit.
Då tänkte jag lägga över lite musik o film osv. från gamla datorn som har Windows Vista basic 32 bit.
Men när jag satt in hårddisken och ska lägga in eller öppna någon mapp får jag ett meddelande där det står : ''Fel 0x8007045D: Begäran kunde inte utföras på grund av ett fel i en I/O-enhet.'' Någon som vet vad det här beror på? och hur jag kan fixa det?

Tacksam för snabba svar
Citera
2010-04-27, 12:43
Medlem
formatera.
Citera
2010-04-27, 16:23
Medlem
Okej, sätter jag bara i hårddisken på datorn och sedan högerklicka och formatera? spelar det någon roll vilken dator jag gör det på?
Citera
2010-04-28, 15:52
Medlem
warszawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anton009
Okej, sätter jag bara i hårddisken på datorn och sedan högerklicka och formatera? spelar det någon roll vilken dator jag gör det på?

Tveksamt om formatering kommer att lösa ditt problem. Fungerar hårddisken fortfarande på din förra dator? Börja med att testa det. Om så är fallet så kan du ju lätt konstatera att felet är lokalt till din nya dator och således börja fundera på vad du skall göra med den. Gör den inte det så kan du börja med att testa med en formatering. Hjälper inte detta så kan du prova att skruva isär chassit till den externa och koppla den direkt till din dator med en SATA(eller vad det nu kan vara på din hårddisk)->USB-adapter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in