2010-04-26, 23:53
Medlem
anthropophobics avatar
Kan man få reda på hur många inlägg man har gjort idag om man inte vill kolla igenom "mina inlägg"?
Om inte, så tycker jag att man borde värdera att lägga till en sådan funktion.
Om det redan finns så får ni väldigt gärna förklara detta för mig
Citera
2010-04-26, 23:56
Medlem
lendrygghs avatar
Varför behövs en sådan funktion? Det är ju bara att söka inläggen från Mina inlägg och se när det står att det postats. Är det postat idag, är det postat idag. Är det inte postat idag, så är det postat någon annan dag. Bekvämare än så ska vi väl ändå inte ha det?
Citera
2010-04-26, 23:58
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anthropophobic
Kan man få reda på hur många inlägg man har gjort idag om man inte vill kolla igenom "mina inlägg"?
Du har gjort 60 poster idag.

Håller med #2

Lås tråd.
Citera
2010-04-27, 00:00
Medlem
zoccers avatar
Citat:
Varför är det så viktigt för dig att räkna dina inlägg? Det är innehållet i inläggen som räknas, inte antalet. Tänkte du också räkna med dina inlägg av typen
Citat:
hahaha +1
som du presterar?
Citera
2010-04-27, 00:02
Medlem
anthropophobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Varför behövs en sådan funktion? Det är ju bara att söka inläggen från Mina inlägg och se när det står att det postats. Är det postat idag, är det postat idag. Är det inte postat idag, så är det postat någon annan dag. Bekvämare än så ska vi väl ändå inte ha det?
jag är pro-bekvämlighet så jag tycker inte att vi ska såga detta riktigt än, även fast den första responsen inte var så positiv
Citera
2010-04-27, 00:04
Medlem
cheeffs avatar
Spelar väl ingen roll hur många inlägg man gör, huvudsaken är väl att dom faktiskt innehåller något.
Citera
2010-04-27, 00:12
Medlem
anthropophobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Varför är det så viktigt för dig att räkna dina inlägg? Det är innehållet i inläggen som räknas, inte antalet. Tänkte du också räkna med dina inlägg av typen

som du presterar?
jag skriver vad jag tycker och tänker, huruvida du tycker att det är ett "värdigt" inlägg, kunde jag verkligen inte bry mig mindre om.

Och nu är det inte så att jag tycker att det är viktigt att veta hur många inlägg jag har, tyckte bara att det var intressant att veta efter en sådan här trött hemmadag där jag inte har gjort mycket annat än att loka runt på flashback. Jag var helt enkelt för lat för att sitta och kolla igenom "mina inlägg" och undrade därför om det fanns en funktion som man kunde göra detta snabbare på.
Citera
2010-04-27, 00:21
Medlem
knullklassons avatar
Själv så vill jag ha en funktion som ger en valmöjligheten att kvittera ut 10,000$ när man postat 269 inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in