Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-26, 16:55
Medlem
SevenDayss avatar
Jag undrar om vissa kan få undantag för att komma in i laidback och liknande forum med sådana krav. Antag t.ex. att man har ett annat konto, som man har varit medlem på i 6 mån men ej 200 inlägg, som har blivit outat. Om man sedan har ett relativt nytt konto med 200 inlägg men ej 6 mån, kan man då via mods få tillgång till laidback på det nya kontot om man bevisar att man är ägare till båda kontona?
Citera
2010-04-26, 16:59
Medlem
Nej nykomling, du får allt vänta.
Citera
2010-04-26, 17:09
Medlem
Du får nog vänta precis som jag.
Citera
2010-04-26, 17:11
Medlem
SevenDayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-Telefon
Du får nog vänta precis som jag.
Har du också ett gammalt konto utöver det du skriver från?
Citera
2010-04-26, 17:14
Medlem
[Strange Days]s avatar
Svaret på frågan är självfallet nej.
Oavsett om man använder ett smurfkonto eller inte så får man vackert följa de regler som gäller.
Reglerna är definierade helt efter individuella konton, och inte efter när en användares första "huvudkonto" skapades.
Citera
2010-04-26, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenDays
Har du också ett gammalt konto utöver det du skriver från?

Japp!
Citera
2010-04-26, 17:25
Medlem
FrasseFloyds avatar
Nej. Kontot ska ha 200 inlägg och varit registrerat 6 månader för att tillgång till Laidback ska godkännas.

Mig veterligen är M.Skillt det enda undantaget som fick tillgång till Laidback direkt när han bytte konto. Detta för att i egenskap av moderator ha samma möjligheter att granska regelbrott som alla andra moderatorer.
Citera
2010-04-26, 17:32
Medlem
SevenDayss avatar
Ok, tack för svaren! Får väl helt enkelt vänta 6 mån som alla andra
Citera
2010-04-26, 18:37
Medlem
FlaskTjacks avatar
Måste säga att jag håller med TS.
Om man själv kan bevisa att man haft ett tidigare konto som uppfyller kraven för tillgång till Laidback,
men som blivit outat så tycker jag att man ska få samma privilegie på sitt nya konto.
"Avgiften" blir att man terminerar det tidigare kontot, och man bevisar att man äger de både genom att t.ex. acceptera en länk på båda kontona, eller skriver in en sifferkombination som man fått tillskickad till det ANDRA kontot.

Blev lite luddigt där ja..
Citera
2010-04-26, 18:47
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlaskTjack
Måste säga att jag håller med TS.
Om man själv kan bevisa att man haft ett tidigare konto som uppfyller kraven för tillgång till Laidback,
men som blivit outat så tycker jag att man ska få samma privilegie på sitt nya konto.
"Avgiften" blir att man terminerar det tidigare kontot, och man bevisar att man äger de både genom att t.ex. acceptera en länk på båda kontona, eller skriver in en sifferkombination som man fått tillskickad till det ANDRA kontot.

Blev lite luddigt där ja..

Du tycker inte att teknikerna har viktigare saker att pyssla med än att bygga avancerade funktioner som enbart hjälper ett fåtal användare?

Jag tror att de allra flesta anser att det finns mycket annat som först bör implementeras på forumet, främst då sådana funktioner som kommer samtliga medlemmar till gagn.
Citera
2010-04-26, 19:05
Medlem
Pepparsprejads avatar
Idiotisk idé tycker jag, jag har postat inlägg i min egen takt, inte stresspostat eller något. Nu är det snart dags för mig att invadera Laidback
Citera
2010-04-26, 19:27
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
krille16 får en tillsägelse för sitt totalt misslyckade försök till posthoreri.

OT raderat

// Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här