• 2
  • 3
2010-05-03, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Kolla runt femman nordstan centralen, mcdonalds i femman vid brunsparken, avenyn seven eleven...

Lycka till

Okej tack, ungefär vad jag trodde då. Ser folk stå utanför femman på natten, den ingången med mcdonalds, blir att kika på till sommaren.. undrar hur stor chansen är att jag blir nerslagen och rånad, eller tagen av en civvare
Citera
2010-05-03, 10:45
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av httrq
Okej tack, ungefär vad jag trodde då. Ser folk stå utanför femman på natten, den ingången med mcdonalds, blir att kika på till sommaren.. undrar hur stor chansen är att jag blir nerslagen och rånad, eller tagen av en civvare
Slår du ner blatten eller polisen först så är risken eleminerad att bli nedslagen, rånad eller haffad.
Citera
2010-05-03, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Slår du ner blatten eller polisen först så är risken eleminerad att bli nedslagen, rånad eller haffad.

du är ett geni!
Citera
2010-05-03, 20:16
Medlem
lingontutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av httrq

Utanför donken på nätterna är väl mest svarttaxi, eller?
Citera
2010-05-03, 20:26
Bannlyst
Kolla utanför mcdonalds där på natten, jag har löst benso,tjack,röka där utan problem bara du kan snacka för dig så går det galant. och tänk inte på att bli nerslagen så länge du själv inte jiddrar,

Lycka till
Citera
2010-05-03, 21:10
Medlem
Thatsgroovymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
När jag bodde i göteborginnan jag flyttade till eskilstunför nått år sedan tyckte jag det fanns rätt bra med droger och tyckte också det var relativt lätt att få tag i grejerna

Men när jag väl flyttade upp till e-tuna insåg jag att jag bara inbillat mig. Här är det bara gå ut i vissa områden så sitter langarna och väntar. Bara kolla in vilka som ser lite "skumma" ut Här får man tag i amfetamin, tjack och kola SJUKT lätt!
Skillnaden på dessa är?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in