2010-04-25, 22:09
Medlem
Om man inte är inloggad så kan man inte läsa slängda trådar, det skulle inte förvåna mig om detta är ett problem för de som sitter och väntar på att det ska gå sex månader för att få amnesti, eller är det emot reglerna att vara nyfiken också?
Citera
2010-04-25, 22:11
Medlem
b0gfettos avatar
Varför är slängda trådar ett intresse för att man är bannad?
Citera
2010-04-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Varför är slängda trådar ett intresse för att man är bannad?

Jag tycker det är kul o läsa alla helfräsiga kommentarer alla duktiga mods skriver när dom slänger en tråd t.ex.

Eller låt ingen läsa papperskorgen då, gör du dig dum, eller förstår du på allvar inte vad jag menar?
Senast redigerad av SuperDrive 2010-04-25 kl. 22:28.
Citera
2010-04-25, 22:44
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperDrive
Jag tycker det är kul o läsa alla helfräsiga kommentarer alla duktiga mods skriver när dom slänger en tråd t.ex.

Eller låt ingen läsa papperskorgen då, gör du dig dum, eller förstår du på allvar inte vad jag menar?

Jag förstår på allvar inte vad du menar.

Du tar upp det som att det är ett problem, och jag förstår inte varför det skulle vara ett problem. Är det att någon bannad vill leta upp tråden som den blev bannad för?
Citera
2010-04-25, 22:56
Medlem
Citat:
Jag förstår på allvar inte vad du menar.

Du tar upp det som att det är ett problem, och jag förstår inte varför det skulle vara ett problem. Är det att någon bannad vill leta upp tråden som den blev bannad för?

Det tänkte inte jag på, men så kan det säkert också ligga till, jag menade rent allmänt, även om alla dessa regler resulterar i att trådar slängs, så betyder det ju inte att det slängda saknar läsvärde, ibland med mycket humor, och sitter det nu någon "där ute i kylan" och ändå läser på flashback (det får dom väll ändå göra(?) så kanske det "slinter" iväg ett troll för att dom så hemskt gärna vill läsa det som finns i papperskorgen, och blir dom då påkomna så är det ju 6 mån till som gäller
Citera
2010-04-25, 23:09
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Det tänkte inte jag på, men så kan det säkert också ligga till, jag menade rent allmänt, även om alla dessa regler resulterar i att trådar slängs, så betyder det ju inte att det slängda saknar läsvärde, ibland med mycket humor, och sitter det nu någon "där ute i kylan" och ändå läser på flashback (det får dom väll ändå göra(?) så kanske det "slinter" iväg ett troll för att dom så hemskt gärna vill läsa det som finns i papperskorgen, och blir dom då påkomna så är det ju 6 mån till som gäller

Jag förstår ändå inte syftet, det har du inte beskrivit trots du frågade om jag var dum.

Om du begår ett regelbrott som gör att du blir bannad så finns inte inlägget/trådstarten kvar oavsett.

Om du kommer hem till mig som gäst (jämför: inte inloggad) så skulle jag inte vilja att du rotade i min papperskorg heller.
Citera
2010-04-25, 23:15
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Uselt förslag, är man bannad så är man.
Citera
2010-04-25, 23:18
Medlem
Citat:
Jag förstår ändå inte syftet, det har du inte beskrivit trots du frågade om jag var dum.

Jag frågade om du gjorde dig dum, sök för din oförmåga att tolka skrift.

Citat:
Om du begår ett regelbrott som gör att du blir bannad så finns inte inlägget/trådstarten kvar oavsett.

Jag snackar om det som finns i papperskorgen, jag vet att regelbrott "försvinner".
Citera
2010-04-25, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Uselt förslag, är man bannad så är man.

Känns jävligt osannolikt att detta är din första oneliner, men supertack för din något knapphända åsikt.
Citera
2010-04-25, 23:25
Medlem
Benny_Bulas avatar
Citat:
Om man inte är inloggad så kan man inte läsa slängda trådar, det skulle inte förvåna mig om detta är ett problem för de som sitter och väntar på att det ska gå sex månader för att få amnesti, eller är det emot reglerna att vara nyfiken också?

Min gissning är att man satt inloggningskrav på papperskorgen för att t.ex. förhindra sökmotorer från att indexera sånt man inte vill bli förknippad med.
Har du blivit bannad så är det ju av en anledning och då kan man skita blankt i hur nyfiken eller "frusen" du är.
Citera
2010-04-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny_Bula
Min gissning är att man satt inloggningskrav på papperskorgen för att t.ex. förhindra sökmotorer från att indexera sånt man inte vill bli förknippad med.
Har du blivit bannad så är det ju av en anledning och då kan man skita blankt i hur nyfiken eller "frusen" du är.

Så kan det ju naturligtvis ligga till
Citera
2010-04-25, 23:33
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:

Vad exakt menar ts med detta? Vad har korgen med amnesti att göra?

Det enda som borde vara av intresse är att kunna läsa i Varningar och bannlysningar och det går bra även som gäst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in