2010-10-16, 21:35
Bannlyst
Ursprungligen postat av Ashie
Enligt trovärdiga rykten så har hon tidigare varit tillsammans med en i 50års åldern mycket rik oljearab, även där var det enbart pga av pengar och saker han köpte till henne!

Finns det nån substans i det ryktet? Fram med mer detaljer då detta är genuint viktiga uppgifter
Citera
2010-10-17, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strike-
Rätt? De har snart varit ihop i ett år. Med andra ord, rätt mycket mer än någon månad/vecka.

Jag har aldrig påstått att Foppa varit ihop med Nickan en vecka/månad.

Jag själv har varit ihop med min flickvän i 4,5 år nu, det är lång tid.

Jag tycker helt enkelt att Foppa borde skaffa sig en kvinna, EN KVINNA och ingen fattig 22 årig "studentska"

Får vi tycka fritt här inne eller råder åsiktscensur????
Citera
2010-10-17, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Enligt trovärdiga rykten så har hon tidigare varit tillsammans med en i 50års åldern mycket rik oljearab, även där var det enbart pga av pengar och saker han köpte till henne!

Finns det nån substans i det ryktet? Fram med mer detaljer då detta är genuint viktiga uppgifter

Exakt, är detta sant ?????
Citera
2010-10-17, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strike-
Du är skadad i huvudet. Du har ingen jävla aning om dessa s.k golddiggers, golddiggers är f ö ett uttryck som media skapat. Bara för att de skiljer 15 år betyder det inte att att kärlek saknas men det förstår inte du din pessimistiska bonde. Du har knappast mer erfarenhet angående äldre herrar med yngre tjejer, vilket topic handlar om, det är rätt solklart. Du tror att så fort att man har en yngre flickvän så måste hon ha 2 bilar, egen lägenhet och ett Amex Black för att få henne att stanna. Det är en så skev bild som sosse-media skapat för att idioter som du ska tro på det.

Nu säger jag inte att det inte finns golddiggers, för det finns det, men dessa brukar sorteras ut redan första kvällen man träffas, oavsett hur hon ser ut. Givetvis finns det skräckexempel (Anna Nicole Smith t ex) på golddiggers men är man en offentlig person med ett par hundra millar har man även lärt känna olika typer av tjejer och jag litar på Foppas omdöme. Nicole verkar f ö vara en skitgullig tjej.

Du har fortfarande en skev världsbild, Foppa skulle inte varit personen han är idag om han inte skulle varit bra på hockey och dragit in ett par hundra miljoner. Han har ett självförtroende du bara kan drömma om. Skaffa en egen världsbild som sagt.

Dessutom har ju Nicole redan mycket pengar, så din teori håller inte.

Nej jag är inte skadad i huvudet min vän men du verkar vara det.

Och vad är det för pengar "Nickan" har då????

Och om hon nu har det så är det ett faktum att mycket vill ha mer, MYCKET MER

Och jag är ingen pessimistisk bonde, tyvärr

Du är väldigt fixerad av bönder, du verkar ha nåt sorts inneboende agg mot denna grupp, man kan undra varför?????
Citera
2010-10-17, 18:57
Medlem
aintsosweets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM

Hon har varit ihop med en rik äldre man som var utländsk. Sen om han var oljearab eller inte kommer jag inte ihåg men han var inte 50! däremot var han en hel del äldre. Jag var på deras landställe (alltså hennes föräldrars) samtidigt som dem. Men mer "detaljer" än så har jag inte och folk får ju tro vad de vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Jag har aldrig påstått att Foppa varit ihop med Nickan en vecka/månad.

Jag själv har varit ihop med min flickvän i 4,5 år nu, det är lång tid.

Jag tycker helt enkelt att Foppa borde skaffa sig en kvinna, EN KVINNA och ingen fattig 22 årig "studentska"

Får vi tycka fritt här inne eller råder åsiktscensur????

Läs tråden innan du yttrar dig. Vi har redan pratat om Nicoles ekonomi och hon va väldigt rik från sina föräldrar långt innan hon träffa Foppa..
Citera
2010-10-17, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aintsosweet
Hon har varit ihop med en rik äldre man som var utländsk. Sen om han var oljearab eller inte kommer jag inte ihåg men han var inte 50! däremot var han en hel del äldre. Jag var på deras landställe (alltså hennes föräldrars) samtidigt som dem. Men mer "detaljer" än så har jag inte och folk får ju tro vad de vill.

Läs tråden innan du yttrar dig. Vi har redan pratat om Nicoles ekonomi och hon va väldigt rik från sina föräldrar långt innan hon träffa Foppa..

Lilla vän, jag har läst tråden men det mesta är skvaller och man vet inte vad som är sant.

Så Nicole har för vana att enbart vara ihop med ÄLDRE RIKA MÄN

Foppa är med andra ord utbytbar när som helst, stackars människa
Citera
2010-10-17, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Otur Snakehunter, Nicole hann före dig. Du får väl hitta någon annan hockeyspelare helt enkelt.

Om du har läst alla inlägg så kan du se att jag är MAN och har en snygg och trevlig flickvän sen 4,5 år tillbaka.

Jag gillar inte hockey eller hockeyspelare heller för den delen.

Du behöver inte vara avundsjuk på mig som har en sund och stabil relation och tyvärr, JAG ÄR UPPTAGEN så du får ragga på Foppa sen när Nicole hittat en ny plånbok
Senast redigerad av Snakehunter 2010-10-17 kl. 19:15.
Citera
2010-10-17, 19:18
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Om du har läst alla inlägg så kan du se att jag är MAN och har en snygg och trevlig flickvän sen 4,5 år tillbaka.

Jag gillar inte hockey eller hockeyspelare heller för den delen.

Du behöver inte vara avundsjuk på mig som har en sund och stabil relation och tyvärr, JAG ÄR UPPTAGEN så du får ragga på Foppa sen när Nicole hittat en ny plånbok

Tog förgivet att du var korvryttare, varför bryr du dig annars så här mycket om någon annans relationer?
Citera
2010-10-17, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BjaarN
Hon är inte särskilt snygg och sedan verkar hon ha någon sjukdom som gör hennes hud orange.

Är det sant ????
Citera
2010-10-17, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Tog förgivet att du var korvryttare, varför bryr du dig annars så här mycket om någon annans relationer?
*

Haha.............jag halkade in här av en tillfällighet ochg såg inläggen, jag är ganska säker på att Foppa kommer att dumpa denna studentska inom en snar framtid när hon lyckats lura av honom lite pengar och medial uppmärksamhet.

Sen är det kul att retas med vissa naiva stackare som tror att det är frågan om äkta kärlek mellan dessa två.

Det är frågan om sex/uppmärksamhet/bekräftelse för Foppa och mycket pengar för Nicole, inget annat
Citera
2010-10-17, 20:19
Medlem
mr.chongs avatar
Citat:
Du har helt rätt, tyvärr finns det några små förvirrade missfoster i denna tråd som i sin enfald TROR att det är "äkta kärlek" mellan Foppa och Nicole.

Jag säger bara en sak, väx upp omogna skitungar.

Just det foppa ser ut som en tvättäkta bondlurk.. och hadde han dessutom haft ekonomi och varit lika känd som en vanlig bondlurk från Ö-vik.
så hur många tror på allvar att den här Nicole skulle ha Lagt ner nån större energi på att få omkull Foppa??
Ganska enkelt och solklart att det är pengar och kändiskapet som lockade Nicole i det här fallet..
Citera
2010-10-25, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.chong
Just det foppa ser ut som en tvättäkta bondlurk.. och hadde han dessutom haft ekonomi och varit lika känd som en vanlig bondlurk från Ö-vik.
så hur många tror på allvar att den här Nicole skulle ha Lagt ner nån större energi på att få omkull Foppa??
Ganska enkelt och solklart att det är pengar och kändiskapet som lockade Nicole i det här fallet..

Du har så rätt, så rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in