Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Hej bonde
Du känner ett par rika män som har unga golddiggers, OK, och småtjejerna BRUKAR FÖRSÖKA vara sjävständiga men verkligheten är nog som så att dom använder alla pengar som är möjliga att spendera eller hur
Jag har kanske inte bättre koll än dig bondlurk men jag har ta mig fan mer livserfarenhet
Du känner inte Foppa och du känner inte golddiggern så hur vet du då att jag har fel ????
Använd hjärnan vännen, om nu Foppa istället vore lagerarbetaren Peter Forsberg boendes i en hyrestvåa i Västerhaninge men utan alla dollarmiljoner, hade då Nicole varit intresserad av honom då????
Med största sannolikhet NEJ.
Varför är det så svårt för vissa att inse det????
Pengar har alltid lockat unga kvinnor.
Du är skadad i huvudet. Du har ingen jävla aning om dessa s.k golddiggers, golddiggers är f ö ett uttryck som media skapat. Bara för att de skiljer 15 år betyder det inte att att kärlek saknas men det förstår inte du din pessimistiska bonde. Du har knappast mer erfarenhet angående äldre herrar med yngre tjejer, vilket topic handlar om, det är rätt solklart. Du tror att så fort att man har en yngre flickvän så måste hon ha 2 bilar, egen lägenhet och ett Amex Black för att få henne att stanna. Det är en så skev bild som sosse-media skapat för att idioter som du ska tro på det.
Nu säger jag inte att det inte finns golddiggers, för det finns det, men dessa brukar sorteras ut redan första kvällen man träffas, oavsett hur hon ser ut. Givetvis finns det skräckexempel (Anna Nicole Smith t ex) på golddiggers men är man en offentlig person med ett par hundra millar har man även lärt känna olika typer av tjejer och jag litar på Foppas omdöme. Nicole verkar f ö vara en skitgullig tjej.
Du har fortfarande en skev världsbild, Foppa skulle inte varit personen han är idag om han inte skulle varit bra på hockey och dragit in ett par hundra miljoner. Han har ett självförtroende du bara kan drömma om. Skaffa en egen världsbild som sagt.
Dessutom har ju Nicole redan mycket pengar, så din teori håller inte.