2010-10-14, 02:08
Bannlyst
Har en vän som bor granne med honom, kan säga att en del riktigt skadade saker händer hemma hos foppa, iaf i hans lägenhet i sthlm ( då lär det väl hända på dom andra ställena också). Tydligen får ha dampryck och tvingar henne att tugga på en hockeypuck och sedan slår han henne med hockeyklubban över ryggen... sedan mosar han citroner över henne rygg och skricker FITTA FITTA FITTA! titta vad du tvingar mig till NICOLE!! JAG VILL INTE MEN MÅSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men jag sa till honom att han måste inbilla sig..
Citera
2010-10-14, 05:39
Medlem
mmas avatar
sniff sniff... JÖSSES vilken avundsjuka.
Citera
2010-10-14, 13:02
Medlem
Jens4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Du tillhör den innersta kungliga kretsen va eftersom du har så otroligt mycket information att delge oss

Foppa då????

Var han också "PT" åt lilla Nicole??????

I sängen då möjligtvis

Man kan ju ha koll utan att tillhöra den innersta kungliga kretsen. Testa t.ex att någon gång läsa något utöver Svensk Damtidning och Aftonbladet.
Eller varför inte helt enkelt kolla vad bolagen levererat för resultat?
Oavsett HUR du väljer att göra det är det smakfullt att kolla upp fakta innan man kommer med påståenden.
Citera
2010-10-14, 16:00
Medlem
spajdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
sniff sniff... JÖSSES vilken avundsjuka.

Men på vad?
Att få doppa Foppa eller Nicole?
Citera
2010-10-14, 17:51
Medlem
aintsosweets avatar
Citat:

Frågan är varför du ägnar så mycket tid åt en skvallertråd om Foppa???

Vi har våra åsikter här och du kan inte ändra på dom, vi kan återkomma om 5 år så får vi se hur denna århundradets kärlekssaga slutade , ok ???

Ni ägnar ju lika mycket tid som jag eftersom ni svarar
Citera
2010-10-14, 18:09
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Hej bonde

Du känner ett par rika män som har unga golddiggers, OK, och småtjejerna BRUKAR FÖRSÖKA vara sjävständiga men verkligheten är nog som så att dom använder alla pengar som är möjliga att spendera eller hur

Jag har kanske inte bättre koll än dig bondlurk men jag har ta mig fan mer livserfarenhet

Du känner inte Foppa och du känner inte golddiggern så hur vet du då att jag har fel ????

Använd hjärnan vännen, om nu Foppa istället vore lagerarbetaren Peter Forsberg boendes i en hyrestvåa i Västerhaninge men utan alla dollarmiljoner, hade då Nicole varit intresserad av honom då????

Med största sannolikhet NEJ.

Varför är det så svårt för vissa att inse det????

Pengar har alltid lockat unga kvinnor.

Du är skadad i huvudet. Du har ingen jävla aning om dessa s.k golddiggers, golddiggers är f ö ett uttryck som media skapat. Bara för att de skiljer 15 år betyder det inte att att kärlek saknas men det förstår inte du din pessimistiska bonde. Du har knappast mer erfarenhet angående äldre herrar med yngre tjejer, vilket topic handlar om, det är rätt solklart. Du tror att så fort att man har en yngre flickvän så måste hon ha 2 bilar, egen lägenhet och ett Amex Black för att få henne att stanna. Det är en så skev bild som sosse-media skapat för att idioter som du ska tro på det.

Nu säger jag inte att det inte finns golddiggers, för det finns det, men dessa brukar sorteras ut redan första kvällen man träffas, oavsett hur hon ser ut. Givetvis finns det skräckexempel (Anna Nicole Smith t ex) på golddiggers men är man en offentlig person med ett par hundra millar har man även lärt känna olika typer av tjejer och jag litar på Foppas omdöme. Nicole verkar f ö vara en skitgullig tjej.

Du har fortfarande en skev världsbild, Foppa skulle inte varit personen han är idag om han inte skulle varit bra på hockey och dragit in ett par hundra miljoner. Han har ett självförtroende du bara kan drömma om. Skaffa en egen världsbild som sagt.

Dessutom har ju Nicole redan mycket pengar, så din teori håller inte.
Senast redigerad av Strike- 2010-10-14 kl. 18:11.
Citera
2010-10-15, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mesmero
Såg detta par bakifrån vid karlaplan för några veckor sedan. Jag noterade att det framför mig gick en ung anorektisk tjej i tonåren. Minns särskilt detta då jag fick en obehagskänsla hos mig själv då blicken fastnade på en stackars lilla flickas knotiga röv. Men det som var mest minnesvärt var att det gick en "luffare med skägg" bredvid med hatt neddragen över huvudet. Dom höll varandra i handen och jag blev särskild förvånad när jag kom upp jämsides och såg att det var Foppa.

Kan dessutom bjuda på ett citat när dom skulle gå igenom snurrdörrarna på fältöversten. Foppa blir lite ivrig och kommer för nära framdelen varpå dörrarna stannar. Hon säger, med en röst som låter som en blandning mellan tonårssnack och öfreöstermalm, "din klumpeduns!". Blev lite äcklig om jag ska vara ärlig. Men nu vet jag att hon är 22 år så då är allt ok...

Foppa borde skaffa sig en KVINNA, en fullvuxen mogen riktig kvinna !!!!

Ingen 22-årig student.

Herregud, karln skämmer ju ut sig, man blir besviken och undrar vad det tagit åt honom.

En begynnande 40-års kris kanske????
Senast redigerad av Snakehunter 2010-10-15 kl. 00:53.
Citera
2010-10-15, 16:56
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Foppa borde skaffa sig en KVINNA, en fullvuxen mogen riktig kvinna !!!!

Ingen 22-årig student.

Herregud, karln skämmer ju ut sig, man blir besviken och undrar vad det tagit åt honom.

En begynnande 40-års kris kanske????

Och du borde säga upp ditt internetavtal. Låt han leva sitt liv för han ger blanka fan i vad du gör med ditt.
Citera
2010-10-16, 02:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Jag känner inte tjejen och vet inte alls hur hon är men jag misstänker Foppa kommer ledsna om ngn vecka eller månad.

Hon är bara kåt på mediauppmärksamhet och hans pengar. Inge konstigt med det.

Tror ni att hon hade ens tänkt tanken på att vara tillsammans om samma Foppa inte varit känd och inte haft så mkt pengar

Du har så rätt så rätt

Hemskt med snart 40 plussare som jagar småtjejer.
Citera
2010-10-16, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ashie
Enligt trovärdiga rykten så har hon tidigare varit tillsammans med en i 50års åldern mycket rik oljearab, även där var det enbart pga av pengar och saker han köpte till henne!

Är detta sant så är Nicole en riktig golddigger, Foppa borde verkligen tänka till.
Citera
2010-10-16, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strike-
Och du borde säga upp ditt internetavtal. Låt han leva sitt liv för han ger blanka fan i vad du gör med ditt.

Och du borde knipa, vi tycker precis vad vi vill på denna skvalleravdelning.

Du kan ta ditt internetabonnemang och köra upp på valfri plats.

Otrevliga bondlurk !!!!
Senast redigerad av Snakehunter 2010-10-16 kl. 18:02.
Citera
2010-10-16, 21:14
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Du har så rätt så rätt

Hemskt med snart 40 plussare som jagar småtjejer.

Rätt? De har snart varit ihop i ett år. Med andra ord, rätt mycket mer än någon månad/vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in