2010-04-26, 10:47
Bannlyst
36/22 - måttlig åldersskillnad och inget att haka upp sig på. Foppa är väl som de flesta män?
Visst finns det risk för att bruden är en "golddigger", men hoppas inte det för Peters skull. Utan att veta någonting om hurdan Foppa är privat, så tror jag dock att han inte skulle ha varit lika eftertraktad om vore han inte en förmögen ishockeystjärna. Han är ju inte speciellt snygg, till att börja med...
Citera
2010-04-26, 11:05
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
36/22 - måttlig åldersskillnad och inget att haka upp sig på. Foppa är väl som de flesta män?
Visst finns det risk för att bruden är en "golddigger", men hoppas inte det för Peters skull. Utan att veta någonting om hurdan Foppa är privat, så tror jag dock att han inte skulle ha varit lika eftertraktad om vore han inte en förmögen ishockeystjärna. Han är ju inte speciellt snygg, till att börja med...

Jag skiter fullständigt i vem Foppa dejtar men att kalla 36/22 för "måttlig åldersskillnad" är väl ändå att ta i. Ganska stor åldersskillnad skulle jag vilja påstå.

Jag ger förhållandet max två år.
Citera
2010-04-26, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Jag skiter fullständigt i vem Foppa dejtar men att kalla 36/22 för "måttlig åldersskillnad" är väl ändå att ta i. Ganska stor åldersskillnad skulle jag vilja påstå.

Jag ger förhållandet max två år.

Ja.. eller rätt jävla stor åldersskillnad I synnerhet när hon ser ut att vara ca 17 ½.
Citera
2010-04-26, 12:53
Medlem
Laistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Te
Varför skulle Foppa inte sätta en 22åring? Jag hade gjort om jag hade varit i Foppas skor.

Dumenar i Foppas tofflor va?

Edit: Såg att Coop redan drog den sorry!!!!
Senast redigerad av Laista 2010-04-26 kl. 12:57.
Citera
2010-04-26, 13:12
Bannlyst
Jag tror att Foppa är nästan lika mogen som tjejen, så det går nog bra.
Citera
2010-04-26, 13:20
Medlem
Den där tjejen var väl inget? Solarieorange och en massa kletigt smink. Foppa borde kunna få någon betydligt snyggare än så. Men så klart, om han gillar henne är det förstås bara att köra på.

Då tycker jag att t.ex. prinsens flickvän Sofia Hellqvist är bra mycket sötare, om man ska jämföra.
Citera
2010-04-26, 13:30
Medlem
Jag hade hört att Foppa var ihop med en tjej som pluggade journalistik i Denver? Är det samma brud som bytt bana till ekonomi, eller har han bytt?
Citera
2010-04-26, 15:08
Medlem
certinas avatar
Kul läsning, ska försöka bidra med lite inside info om denna sliskiga wannabe brat.

Jag och nichole började samtidigt på Handels (ht07). Jag droppade av efter en tid och så här efteråt minns jag henne henne väl. Hon stack ut. Atmosfären på handels är minst sagt speciell, kanske främst för att det finns en generell vilja att maximera sitt "nätverk" genom att hänga med rätt människor. Nichole tog detta till en ny nivå, hon sågs ständigt lisma in sig bland nya bättre bekantskaper. Jag vet att hon knullade sig uppåt. Speciellt minns jag ett tillfälle alldeles i efter nollningen. Vår klass blev av två kotlettfrisyer introducerade för ett hemligt nätverk som skulle vara Handels motsvarighet till skulls and bones. Har för mig att de kallade det för Chi. De skulle rekrytera två framstående elever som medlemmar ur vår årskull. För att ge det hela större trovärdighet lät man spela upp en videoupptagning av finansmannen Mats Qviberg. Qviberg berättade vilka fördelar det givit honom och att han nu var ordförande i sällskapet. Man hade också upplåtit ett antal lägenheter i stockholms innerstad som var fria för medlemmarna att disponera.

Det hela var en uppenbar bluff. Trots det börjde det en vecka senare att cirkulera rykten om att Nichole hade särat på benen för en viss kille i kotlettfrisyr(killen som var ambassadör för Chi).

Som jag minns henne var hon en anorektisk brud som bodde utanför stan, men ville hänga i innerstan. Hon körde utdragna vokaler när hon pratade. Till det var hon lättstött. Hon personifierade nidbilden av ett stureplansluder.

Jag skulle kunna tänka mig att hon har alkoholproblem, hon festade hårt ca 3-5 ggr/vecka. Jag minns att hon vid lunchtid dagen efter en brakfest sa: "Assså man blir ju så sjukt suugeen på att festa dagen efteer. Det är nu jag är som mest paaartysuugeen."

Det måste finnas fler på Flashback som har erfarenheter av att umgås med Nichole.
Citera
2010-04-26, 15:14
Medlem
Aristaeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valterjr
Lägg till utvecklat mytomani!

Mytomani är bara underhållande om det håller sig inom rimliga gränser. Nu ska jag laga mat till mamma som är så snäll att hon låter mig bo hemma fortfarande trots att jag är 32 år gammal...och jag oskuld också,självklart.
Citera
2010-04-26, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av certina
Kul läsning, ska försöka bidra med lite inside info om denna sliskiga wannabe brat.

Jag och nichole började samtidigt på Handels (ht07). Jag droppade av efter en tid och så här efteråt minns jag henne henne väl. Hon stack ut. Atmosfären på handels är minst sagt speciell, kanske främst för att det finns en generell vilja att maximera sitt "nätverk" genom att hänga med rätt människor. Nichole tog detta till en ny nivå, hon sågs ständigt lisma in sig bland nya bättre bekantskaper. Jag vet att hon knullade sig uppåt. Speciellt minns jag ett tillfälle alldeles i efter nollningen. Vår klass blev av två kotlettfrisyer introducerade för ett hemligt nätverk som skulle vara Handels motsvarighet till skulls and bones. Har för mig att de kallade det för Chi. De skulle rekrytera två framstående elever som medlemmar ur vår årskull. För att ge det hela större trovärdighet lät man spela upp en videoupptagning av finansmannen Mats Qviberg. Qviberg berättade vilka fördelar det givit honom och att han nu var ordförande i sällskapet. Man hade också upplåtit ett antal lägenheter i stockholms innerstad som var fria för medlemmarna att disponera.

Det hela var en uppenbar bluff. Trots det börjde det en vecka senare att cirkulera rykten om att Nichole hade särat på benen för en viss kille i kotlettfrisyr(killen som var ambassadör för Chi).

Som jag minns henne var hon en anorektisk brud som bodde utanför stan, men ville hänga i innerstan. Hon körde utdragna vokaler när hon pratade. Till det var hon lättstött. Hon personifierade nidbilden av ett stureplansluder.

Jag skulle kunna tänka mig att hon har alkoholproblem, hon festade hårt ca 3-5 ggr/vecka. Jag minns att hon vid lunchtid dagen efter en brakfest sa: "Assså man blir ju så sjukt suugeen på att festa dagen efteer. Det är nu jag är som mest paaartysuugeen."

Det måste finnas fler på Flashback som har erfarenheter av att umgås med Nichole.

Mest givande som skrivigts i tråden hittills!
Citera
2010-04-26, 15:58
Medlem
Nicole gick på Viktor rydbergs gymnasium i odenplan, någon som kände henne då? Kanske gick på den berömda luciafesten efter att hon börjat ettan?
Citera
2010-04-26, 16:14
Medlem
Bob.Loblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Hon är ju förfan anorektiker. Fy fan vilken kul syn när hundratio pannor off season/post career - Foppa tar henne i daimkrysset.

Hon måtte vara en jävel på att slicka prutt om han står ut med det där vraket.

Undrar vad de samtalar om.

Det kanske beror på att jag har varit vaken hela natten, men det där var bland det roligaste jag har läst på FB!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in