• 1
  • 2
2010-04-26, 11:48
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinen
Haha, vad uppskattat att man svarar på dina dumma frågor.
Det TS försökte förklara för dig var att han är trött på att jobba vid 20 års ålder och letar livstids försörjningsstöd utan motprestationer
Citera
2010-04-26, 13:06
Medlem
usefulidiots avatar
Citat:
Haha, vad uppskattat att man svarar på dina dumma frågor.
Men lär dig läsa innan du dömer texten. Så jävla irriterande med människor som lägger tid med att komma med ett bitskt och nedvärderade svar men inte ägnar ett dugg intresse åt att gå igenom texten.

1. Texten handlar om bidrag hemma boende hos föräldrarna, därför är ditt babbel om hyra och el inte relevant, jag kommer ej bo ENSAM.

2: Det är ej aktuellt att söka sommarjobb vid den här tidpunkten, jag flyttar till en skitort, jag kommer inte bo där vidare länge, högst 2-3 månader. Så stoppa upp ditt seså någonstans.
Citera
2010-04-26, 13:12
Medlem
usefulidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Verkligen...
Varför ställa frågor och idiotförklara hjälpsamma personer som svarar?
Jag idiotförklarar aldrig en hjälpsam person, däremot en person som inte förmår sig att läsa igenom texten men ändå har mage att döma och komma med nedvärderade fraser.
Citera
2010-04-26, 14:34
Medlem
Apelsinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usefulidiot
Men lär dig läsa innan du dömer texten. Så jävla irriterande med människor som lägger tid med att komma med ett bitskt och nedvärderade svar men inte ägnar ett dugg intresse åt att gå igenom texten.

1. Texten handlar om bidrag hemma boende hos föräldrarna, därför är ditt babbel om hyra och el inte relevant, jag kommer ej bo ENSAM.

2: Det är ej aktuellt att söka sommarjobb vid den här tidpunkten, jag flyttar till en skitort, jag kommer inte bo där vidare länge, högst 2-3 månader. Så stoppa upp ditt seså någonstans.

1. Du får betalt för hyra av rum även om du bor hos dina föräldrar. Vet dock inte riktigt varför jag tipsar dig, kommer ju bara kosta arbetarna mer pengar.

2. Nej, lägg dig på rygg och låt oss betala för dig istället för att anstränga dig.

Citat:
Ursprungligen postat av usefulidiot
Jag idiotförklarar aldrig en hjälpsam person, däremot en person som inte förmår sig att läsa igenom texten men ändå har mage att döma och komma med nedvärderade fraser.

Hur fan kan du säga att jag INTE är hjälpsam, jag svarade på dina frågor och skrev sen på ett ungefär att jag tycker du är en slö skit. Snarare du som inte kan läsa om min text inte hjälpte dig.
Citera
2010-04-26, 16:06
Medlem
usefulidiots avatar
Citat:
1. Du får betalt för hyra av rum även om du bor hos dina föräldrar. Vet dock inte riktigt varför jag tipsar dig, kommer ju bara kosta arbetarna mer pengar.

2. Nej, lägg dig på rygg och låt oss betala för dig istället för att anstränga dig.

Hur fan kan du säga att jag INTE är hjälpsam, jag svarade på dina frågor och skrev sen på ett ungefär att jag tycker du är en slö skit. Snarare du som inte kan läsa om min text inte hjälpte dig.
Vad är det du inte förstår? Sent ute, liten stad med få arbetsmöjligheter, bo där två månader, plugga i höst på annat ställe. Inte bäddat för jobb. Eftersom jag inte har några pengar utnyttjar jag gärna bidrag ja. Det gör mig inte slö, däremot lite penganödig.

Har redan förklarat varför du inte bidrog med någon hjälp. Nu gjorde du däremot det.
Citera
2010-04-26, 16:15
Medlem
unsungs avatar
Nu räcker det med tjafs, nästa gök som får för sig att börja dilla om annat än trådens topic får en tillsägelse!

Tack för ordet.

// moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här