2010-04-24, 17:47
Medlem
Min morsa berättade häromdagen för mej att hon träffat en ny man, jag blev såklart glad och hoppades på en ny pappa som jag kunde åka ut och jaga och fiska med osv. Men då säger hon att han är turk (vad i helvete?!?!) Jag blir ju självklart flyförbannad och skriker till henne ''Du ger fan i honom förstår du det?!'' , hon blev ledsen och jag kände mej lite smått skyldig... Aja nu vill jag ha tips på hur jag ska skrämma iväg den här förbannade turkj**eln ut ur mitt och min morsas liv! Tips gärna om turkfällor som jag kan gillra åt honom när han kommer på besök t.ex. Har funderat på att spela cp skadad när han kommer på besök i hopp om att han ska bli skrämd över att behöva dejta någon med en cp skadad son, och sticka därifrån. Har också funderat på att hänga upp massa Sverige flaggor och sånt i huset så han kanske tror att jag är patriot, och inte vill ha nått med turkar att göra...

Tack på förhand!

obs. har lånat detta konto av en polare. Om det spelar nån roll...
Citera
2010-04-24, 17:50
Medlem
Penetreights avatar
Gör lite schyssta tattueringar.
http://www.centralmediaserver.com/KTVX/allgierweb062607.jpg
Citera
2010-04-24, 17:50
Medlem
Sightnesss avatar
Jag har några tips åt dig. Men det beror på hur gammal du är vilka tips som passar sig bäst.
Citera
2010-04-24, 17:51
Medlem
mitbacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugabugabuga
Min morsa berättade häromdagen för mej att hon träffat en ny man, jag blev såklart glad och hoppades på en ny pappa som jag kunde åka ut och jaga och fiska med osv. Men då säger hon att han är turk (vad i helvete?!?!) Jag blir ju självklart flyförbannad och skriker till henne ''Du ger fan i honom förstår du det?!'' , hon blev ledsen och jag kände mej lite smått skyldig... Aja nu vill jag ha tips på hur jag ska skrämma iväg den här förbannade turkj**eln ut ur mitt och min morsas liv! Tips gärna om turkfällor som jag kan gillra åt honom när han kommer på besök t.ex. Har funderat på att spela cp skadad när han kommer på besök i hopp om att han ska bli skrämd över att behöva dejta någon med en cp skadad son, och sticka därifrån. Har också funderat på att hänga upp massa Sverige flaggor och sånt i huset så han kanske tror att jag är patriot, och inte vill ha nått med turkar att göra...

Tack på förhand!

Du ska sluta vara en bortskämd liten skitunge och tillåta din mamma träffa någon som gör henne lycklig. Beter han sig som ett svin så ska jag gladeligen hjälpa dig i att mota bort honom. Vill du sabba för henne bara på grund av att han är turk så är du en självisk idiot.
Citera
2010-04-24, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Jag har några tips åt dig. Men det beror på hur gammal du är vilka tips som passar sig bäst.
e 19
Citera
2010-04-24, 17:54
Medlem
Buffelns avatar
Citat:

Tack på förhand!

Bor du hemma och blir försörjd så... respektera din mor.
Citera
2010-04-24, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitbac
Du ska sluta vara en bortskämd liten skitunge och tillåta din mamma träffa någon som gör henne lycklig. Beter han sig som ett svin så ska jag gladeligen hjälpa dig i att mota bort honom. Vill du sabba för henne bara på grund av att han är turk så är du en självisk idiot.
men förstår du inte att jag inte vill ha en turkfarsa!!! det skulle va hemskt, jag vill fan ha bacon till mina burgare som mamma lagar, inte nått halalslaktat jävla skit!
Citera
2010-04-24, 17:58
Medlem
Sightnesss avatar
Citat:
e 19

OK, då borde du vara man nog? att face:a honom hårt och förklara att han inte är välkommen i ditt hem. Men eftersom du skrev att du gärna får "en ny" pappa, gissar jag att du inte ser dig själv som alfa-hannen i familjen/huset än. Då blir nog denna facening för svår.

Men måste ge dig cred för ordet "turkfällor" . Vad hade du tänkt ut? Hänga ut en kebabrulle några meter utanför balkongen?

Ta hem en riktigt grov kurd-kompis (De hatar varandra).
Citera
Bannlyst
Ställ en splitter ny cykel utanför ditt hus samt sätt upp en kamera i något fönster i närheten. Han kommer aldrig kunna hålla fingrarna i styr så när han norpar den sätter du dit honom.
Citera
Medlem
harrings avatar
Citat:

Tack på förhand!

Träffa honom och sen bestäm dig vad du tycker...
Citera
2010-04-24, 17:59
Medlem
mitbacs avatar
Citat:
men förstår du inte att jag inte vill ha en turkfarsa!!! det skulle va hemskt, jag vill fan ha bacon till mina burgare som mamma lagar, inte nått halalslaktat jävla skit!

Så du menar att det hela står och faller på huruvida du eventuellt skulle bli nekad bacon? Du hör ju hur rubbat det låter. För det första så får du väl ta den diskussionen då om det nu skulle vara viktigare för dig hur din hamburgare ser ut än att din mor som tagit hand om dig hela ditt liv får uppleva lycka. Sen så verkar det väl inte särskilt troligt att han skulle neka dig att äta vad du vill.

Trams och dumheter.
Citera
2010-04-24, 18:01
Medlem
Parkers avatar
Herregud...

Du är 19 år. Du bor visserligen hemma, men du är vuxen och ska klara dig själv. Du ska inte behöva hålla din mammas hand hela tiden. Därför; vem hon träffar ska inte bekomma dig. Du kan ha åsikter om det, men du ska låta din mamma följa sitt hjärta. Annars är du, som en tidigare skribent påpekat, förbannat självisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in