2010-04-23, 20:11
Medlem
sallymans avatar
Hej flashbackare!

Sitter med ett problem som r otroligt frustrerande. Har installerat Windows 7 p min iMac 21,5'' och allt flyter p vldigt mjukt och snabbt, med undantag fr 1 sak:

Min mikrofon. Jag kan varken hra mig sjlv och i samtal med andra ver Skype s hr dom inte mig. Allt annat funkar utom min mic. Det blir inte bttre ifall jag kopplar in en mic via porten bakom skrmen heller. I kontrollpanelen kan jag se att den registrerar ljud nr jag t.ex klappar eller drar plektrumet ver mina gitarrstrngar.

Hur skall jag g tillvga? Vad r felet, r detta ett vanligt frekommande problem? Min Bootcamp version r 3.0.2

r mycket tacksam fr svar

Tack p frhand!

peace
Citera
2010-04-23, 20:19
Medlem
robban200s avatar
Installerat drivisar frn mac os x skivan?
Citera
2010-04-23, 20:20
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sallyman
Text

Kan det inte vara s att din mikrofon r anpassad fr PC? Minns att jag har haft problem med plug-and-play tillbehr p Mac.

Ifall du prvar i Os X d?
Citera
2010-04-23, 20:28
Medlem
sallymans avatar
Det funkar i mitt snow leopard, helt felfritt! Men dr har jag inte tillgng till steam nmligen...
Citera
2010-04-23, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sallyman
Det funkar i mitt snow leopard, helt felfritt! Men dr har jag inte tillgng till steam nmligen...
Steam finns vl som beta till mac fr tillfllet och ska vl slppas som skarp version inom ngon mnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in