• 1
  • 2
2004-03-30, 19:08
Medlem
TSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenBoy
Nu är du rätt långt ute och cyklar... Pizzeria Minimac har ingen sådan pizza, och har inte haft det de senaste tre åren... Innan dess? Kanske...

Pizzerian ligger därtill vid hållplats Paradisgatan, visserligen PÅ Fjällgatan, men hållplatsen Fjällgatan ligger (logiskt nog) på Bangatan... 85 passerar inte hållplats Fjällgatan...

:-)

/J

Okej förlåt.

Det var det värsta har dom tagit bort tårtpizzan ur sortimentet

*edit* Fast det kan omöjligt vart tre år sedan den försvann. Max två. Skulle tro att den även fanns där för ett år sen, men är inte säker.
Citera
2004-04-04, 15:09
Medlem
Ugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ron Jeremy
Jag har käkat en egendomlig pizza i Askersund för ett år sedan ungefär.
Pizza med pommesfrites. Smakade helt okej faktiskt.
Torgraggarna som fräste runtrunt i sina förfulade 740 var en anna egendomlig upplevelse men det är en annan story och ett annat forum.
Vadå, det är ju en kanonpizza. Kebabpizza med pommes mättar några timmar.
Citera
2004-04-05, 08:14
Medlem
Mysonoxens avatar
För många år sedan beställde jag en pizza med spaghetti och köttfärssås på en pizzeria i Borlänge....
Verkligen udda, men frågan är om något slår den pizza med strimlad valbiff och lök man kan beställa på en pizzeria i en gudsförgäten håla i Nordnorge jag besökte för ett par år sedan....
Citera
2004-04-06, 00:28
Medlem
Blot-Svens avatar
Min fader brukar köra med ketchup på fiskpinnar. Är inte det lite udda?

Jag tycker själv att den där pizzan (som finns överallt!) med curry, kyckling och BANANSKIVOR verkar suspekt.
Citera
2004-04-12, 02:28
Medlem
u_n_mes avatar
Verkar som att denna tråd blivit "Vad kan man ha på en pizza" Är inte så mycket för pizza överhuvud taget och är garanterat inte mer sugen just nu..

ketchup på fiskpinnar är väll inget.. En kille i lumpen hade ketchut till ALLT, Pankaker, Glass, Ärtsoppa och U name it.. om det var något han inte brukade ha det så tog han det för att prova hur det va.
Citera
2004-04-12, 09:58
Medlem
Dexters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Det finns (fanns?) ett ställe i Växjö som hade vitlök i allt. Glass, öl - you name it.
Vitlök är gott - men det finns gränser.

Fel - restaurangen ligger i Stockholm men drivs av ett par killar från Växjö.
Citera
2004-04-12, 10:07
Medlem
Ursas avatar
Jag har inte så exotiska underliga maträtter att komma med, men två ostkombinationer som smakade allvarligt märkligt:
Ugnsbakade rödbetor och ädelost. Smakade klor.
Honung och getost. Smakade som hårdplasttillverkning luktar.

Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jag tycker själv att den där pizzan (som finns överallt!) med curry, kyckling och BANANSKIVOR verkar suspekt.

Brukar själv äta banan& curry-pizza, och det är mycket mycket gott.
Citera
2004-04-12, 10:21
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter

Det är mycket möjligt - men på den tiden då jag bodde där - så fanns det en restaurang i Växjö - med denna kuriösa diet. Kan vara att de har flyttat och tagit restaurangen med sig?
Citera
2004-04-12, 14:30
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter
Det fanns en krog i stockholm som hette bröderna Olsson, de körde vitlök i allt...
Citera
2004-04-12, 14:38
Medlem
Dexters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Det fanns en krog i stockholm som hette bröderna Olsson, de körde vitlök i allt...

Exakt den jag menar!!!
Citera
2004-04-12, 14:44
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Fanns? Har den lagt ned? Faen, där har jag supit skallen i bitar ett antal gånger...
Citera
2004-04-13, 21:00
Medlem
kenobes avatar
Br Ohlsson

Finns kvar och lever, vad jag vet, i all välmåga.
När jag var i London för ett par år sen hitta jag även en filial där.
Öl med vitlök + en vitlökshot och en vitlöksbiff och du kommer dunsta vitlök i mer än en dag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in