2010-04-22, 20:57
Moderator
Humbugs avatar
Läste om ett dundermedel som skulle ge ett litet extra pirr vid onani. Man smetar helt enkelt krämen i könsregionerna och det kemiska innehållet gör att det ska kännas skönare.

Nu blir jag genast lite nyfiken. Om jag smetar detta på kuken, kommer mina orgasmer bli mer intensiva då? Någon som provat?
Citera
2010-04-23, 03:48
Medlem
Vetefan. Har iofs inte provat, men å andra sidan känns det som att mer intensiva orgasmer skulle vara direkt skadliga. Sätter verkligen ingen prestige i detta, tvärtom är jag nästan orolig, men fyyyy fan vilken åktur det är nästan varenda gång: stjärnor för ögonen, blodtrycksfall och allmän kaos. Eller så är kärringen bara så jävla bra. Eller så är jag bara så jävla enkel. Skit samma.
Citera
2010-04-23, 04:09
Medlem
Ja det finns sådan gel för män, som förstärker känslan. Det finns också gel som förlänger och "skjuter fram" orgasmen.
Dock kommer jag inte på vad de heter nu...
Citera
2010-04-23, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joykill
Vetefan. Har iofs inte provat, men å andra sidan känns det som att mer intensiva orgasmer skulle vara direkt skadliga. Sätter verkligen ingen prestige i detta, tvärtom är jag nästan orolig, men fyyyy fan vilken åktur det är nästan varenda gång: stjärnor för ögonen, blodtrycksfall och allmän kaos. Eller så är kärringen bara så jävla bra. Eller så är jag bara så jävla enkel. Skit samma.
When it goes up I go down .

Men vad kan det vara för gel ? Det måste ju ha något med nervernas känslighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in