• 2
  • 3
2006-02-18, 22:32
Medlem
times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugo Girard
Om du inte kan det så ska du inte röka.

Tror du alltså att meningen med att röka är att göra rökringar?
Citera
2006-02-18, 22:37
Bannlyst
.

Vad är meningen med att röka då, att förstöra sina lungor?
Citera
2006-02-18, 22:37
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugo Girard
Vad är meningen med att röka då, att förstöra sina lungor?

Skön inställning!
Citera
2006-02-18, 23:00
Medlem
Zkullocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roll8or
Tänk döende Abborre på en brygga en sommarkväll.
Tänk Ånglok i en tysk journalfilm från 30-talet, kör det sedan i slow motion.
Använd hakan och kör stötvis, försök hålla koll på hur ringarna se ut. Ett tips när du tränar är att inte köra halsbloss. När du har blivit lite bättre kommer du att kunna göra skitfina ringar. Håller själv på att försöka göra sju ringar och sedan dra en sista avslutning rätt igenom, efter det tänkte jag ge mig på Gandalfs skepp i "Sagan om Ringen". Lycka till.

Går det bra med "skeppet"? Vore nice om du posta lite bilder sen när du kan göra det
Citera
2007-08-06, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roll8or
Tänk döende Abborre på en brygga en sommarkväll.
Tänk Ånglok i en tysk journalfilm från 30-talet, kör det sedan i slow motion.
Använd hakan och kör stötvis, försök hålla koll på hur ringarna se ut. Ett tips när du tränar är att inte köra halsbloss. När du har blivit lite bättre kommer du att kunna göra skitfina ringar. Håller själv på att försöka göra sju ringar och sedan dra en sista avslutning rätt igenom, efter det tänkte jag ge mig på Gandalfs skepp i "Sagan om Ringen". Lycka till.

haha man är ingenting innan man kan göra skäppet, föresten.. är inte skådespelaren som spelar gandalf bög i verkligheten
Citera
2007-08-06, 20:11
Medlem
Domedagens avatar
Du ska ha kuksugar mun..

Tank att du snaskar kotte. men SUG inte.. opposite
Citera
2007-08-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domedagen
Du ska ha kuksugar mun..

Tank att du snaskar kotte. men SUG inte.. opposite

BLOW job
Citera
2007-08-06, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumlemannen1
haha man är ingenting innan man kan göra skäppet, föresten.. är inte skådespelaren som spelar gandalf bög i verkligheten

Väckte du liv i en ett och ett halvt år gammal tråd för att säga det??

OT: Forma munnen rätt och låt käkarna göra jobbet, och nej man ser inte speciellt häftig ut när man gör det.
Citera
2007-08-06, 23:19
Medlem
Abbe78s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=BgyrhppftPI

kanske kan vara till någon hjälp.
Citera
2007-08-13, 03:39
Medlem
Hunk-Henks avatar
Ta ditt cigarettpaket, håll det i valfri hand. Använd din andra hand för att dra av cellofan-formen längst ner cirka 2 centimeter. Bränn ett hål i cellofanet med hjälp av din nytända cigarett, men bränn bara igenom en "vägg" av cellofanet. Ta ett bloss och fyll cellofanutrymmet med rök. Ta pekfingret och snärta till undersidan av cellofanet (den sida som inte har ett hål i sig). Nu ska det komma fina rökringar ur hålet.
Citera
2007-09-17, 19:59
Medlem
Meloniums avatar
Föreslår att man testar göra rökringar med en vattenpipa, om man nu har tillgång till en sån. Jag lärde mig det på första försöket med en sån. Kommer mer rök som underlättar, lycka till!
Citera
2011-01-04, 14:30
Medlem
Scatizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melonium
Föreslår att man testar göra rökringar med en vattenpipa, om man nu har tillgång till en sån. Jag lärde mig det på första försöket med en sån. Kommer mer rök som underlättar, lycka till!

Stämmer bra. Övade med vattenpipa i 5-10 min sen gick det. Det handlar om att "trycka" ut röken, inte blåsa.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in