2010-04-21, 18:05
Medlem
Cassandraas avatar
Hejsan, ska börja med att säga att jag kör Mac, så jag är lite bortskämd att allt funkar som det är gjort för att göra, men jag är ingen anti-människa och tror att saker kan funka på en windows-dator med. Det är så att på mina föräldrars laptop måste man trycka ner en "FN"-knapp för att kunna höja och sänka ljudet/ljusstrykan osv.

Går det att få bort så man enbart kan trycka direkt på tangenterna, det är en Packard Bell med Windows 7?

Kram
Citera
2010-04-21, 23:04
Medlem
vikaries avatar
Testa med SharpKeys, men tyvärr så fungerar det inte alltid med fn-tangenten, men kan ju vara värt ett försök.

http://www.randyrants.com/2008/12/sharpkeys_30.html
Citera
2010-04-22, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cassandraa
Hejsan, ska börja med att säga att jag kör Mac, så jag är lite bortskämd att allt funkar som det är gjort för att göra, men jag är ingen anti-människa och tror att saker kan funka på en windows-dator med. Det är så att på mina föräldrars laptop måste man trycka ner en "FN"-knapp för att kunna höja och sänka ljudet/ljusstrykan osv.

Går det att få bort så man enbart kan trycka direkt på tangenterna, det är en Packard Bell med Windows 7?

Kram

FN-knappen är där så att man ska kunna få fler funktioner med mindre knappar, så vitt jag vet så går det inte att stänga av..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in