2010-04-21, 16:50
Medlem
Vilken är den bästa mjölkchokladen? Visst, Marabous mjölkchoklad är god, men det finns bättre. Min favorit är Anthon Berg Venezuela som innehöll 44% kakao. Den var fantastiskt god, men nu har AB slutat tillverka den verkar det som.
Citera
2010-04-21, 16:52
Medlem
boostankans avatar
Nu är jag varken livsnjutare eller finsmakare, men den godaste mjölkchockladen är julkalender-chockladen - ünderbar!

Det var ett tag sedan jag smakade chockladen, men minns nog att den var bra mycket godare än marabou.

Edit: Håller med Balltazzar (för en gång skull), kinder är helt ok!
Senast redigerad av boostankan 2010-04-21 kl. 16:55.
Citera
Medlem
Är väl ingen finsmakare direkt, men Frukt o mandel chokladen blir man knullad i munnen av =D
Citera
Medlem
Degerlundens avatar
Fazers..
Citera
2010-04-21, 16:54
Bannlyst
Kinder! Och sen är det ju förstås en bonus att man får en leksak på köpet.
Citera
2010-04-21, 16:54
Medlem
Hakkens avatar
1. Kinderägg
2. Marabou Mjölkchoklad
Citera
2010-04-21, 16:56
Medlem
epost72s avatar
Euroshopper
Citera
2010-04-21, 16:57
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Euroshopper
Ge dig! Är du verkligen seriös nu? Har köpt euroshopper ett par gånger, ingen höjdare precis...
Citera
2010-04-21, 17:01
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan
Ge dig! Är du verkligen seriös nu? Har köpt euroshopper ett par gånger, ingen höjdare precis...
Kanske inte helt seriös, men vi befinner oss i Livsnjutare och finsmakare, om man då nämner Marabous mjölkchoklad, Kinderägg osv så har man lagt ribban väldigt lågt, Euroshopper spelar i samma division.
Senast redigerad av epost72 2010-04-21 kl. 17:08.
Citera
2010-04-21, 17:08
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Vi befinner oss i Livsnjutare och finsmakare, om man då nämner Marabous mjölkchoklad, Kinderägg osv så har man lagt ribban väldigt lågt, Euroshopper spelar i samma division.
Det håller jag med om. Till mitt försvar måste jag ändå säga att jag faktiskt skrev i mitt inlägg att jag varken var en livsnjutare eller finsmakare, bara en simpel fattig svensk ungkarl...
Citera
2010-04-21, 17:18
Medlem
Awesomes avatar
Citat:
Nu är jag varken livsnjutare eller finsmakare, men den godaste mjölkchockladen är julkalender-chockladen - ünderbar!

Det var ett tag sedan jag smakade chockladen, men minns nog att den var bra mycket godare än marabou.
!

Citat:
För i helvete människa, det finns inget värre än den billiga, tillsattschokladen, fy fan.
Marabou mint är god.
Citera
2010-04-21, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awesome
För i helvete människa, det finns inget värre än den billiga, tillsattschokladen, fy fan.
Marabou mint är god.
Marabou mint är förjävlig. De enda Marabou som är goda är mjölkchoklad, schweizernöt och digestive.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in