Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2010-04-21, 16:01
Medlem
Vilken fin avatar du skaffat TS! Tog det lång tid att komma fram till det valet?
Citera
2010-04-21, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Vilken fin avatar du skaffat TS! Tog det lång tid att komma fram till det valet?

Skriver han som varit medlem sen 07 och fortfarande inte bestämt sig.
Kanske dags att man fixar en själv innan nån sågar mig totalt
Senast redigerad av flowalicious 2010-04-21 kl. 16:10.
Citera
2010-04-21, 16:10
Medlem
MegaBrains avatar
I begynnelsen så läste jag bara på Flashback. Jag hade inga planer på att bli medlem. Sedan slog det mig som en blixt från en klar himmel: Vad skulle hända om jag registrerar mig?

Jag hade tidigare aldrig varit medlem i något forum förr, inte ens chattat. När jag hade registrerat mig och väntat i några dagar för registreringen att verka, så skapade jag min första tråd. När jag senare såg att jag hade fått svar på den tråden fick jag hjärtklappning. Jag vågade knappt titta efter vad andra hade svarat. Jag vet inte varför jag var så nervös, men det blev ju spännande på så sätt.

Sedan kommer man att skapa en massa trådar som man går och skäms över, men det är inget att skämmas över. Det är bara att se det för vad det är och ta nya tag.

Flashback är det närmaste verkligheten jag kan komma just nu, känner jag. Den dynamiska atmosfären här har gjort att mitt sociala beteende irl har formats till det bättre. Flashback har fått mig att återminnas hur gemenskap känns.
Citera
2010-04-21, 16:20
Medlem
Gilbertes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen

Åh, tack! jo, det var ett jävla jobb att först åka skitlångt bort för att hitta en snygg byggnad som jag tycker fångar min personlighet. Sen fota den, framkalla bilderna och slutligen scanna in dom på datorn, förminska den till rätt storlek för att slutligen lägga upp den!
Citera
2010-04-21, 16:24
Medlem
Dalailamas avatar
Sluta tracka TS nu. Lär honom istället det viktiga.

1. "2:an?" måste ingå i varje inlägg

2: Mods skall du alltid gnälla på om du får chansen.

3. Att bara skriva "+1" i trådar uppskattas av alla debattörer.

4. Att söka är överskattat. Dina problem är unika och förtjänar alltid en egen tråd.

5. RP:s skickas på alla inlägget som inte överensstämmer med dina åsikter. Dessa personer tycker fel och förtjänar att straffas.

6. Följ alltid upp dina RP:s med PM till minst tre Mods om ingen åtgärd vidtagits inom tio minuter.

följer du dessa regler så kommer du att bli älskad och respekterad på FB
Senast redigerad av Dalailama 2010-04-21 kl. 16:28.
Citera
2010-04-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilberte
Jag blev medlem för bara några dar sedan och kan lugnt säga att jag inte riktigt fattar hur det går till.

Jag har varit på andra forum och ofta tycker jag det brukar finnas en nybörjartråd, men här har jag inte sett någon.

Det tog mig löjligt lång tid att förstå hur jag överhuvudtaget skriver ett "nytt ämne" och jag har inte heller förstått vad det inte är jag fattar....

Kan jag få lite tips av er som kan det här?

Tack på förhand
Det finns inget att fatta, det är ett forum. Man skriver hur och om man vill. Jo, en sak är viktig:avataren måste vara fräsch och inte stulen från någon annan.

Citat:
Ursprungligen postat av Manik
När man inte ens förstår vad det är man inte förstår så är det riktigt illa, faktiskt.
Jag håller med, men som sagt: det finns inget att fatta, och om du tror det är det du som inte fattar.

Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Om du inte har förstått vad det är du inte fattar så blir det ju svårt för nån annan att förklara Kan du komma med något konkret exempel på vad du undrar över?

Han undrar om du kan förklara för honom vad det är han inte vet att han inte fattar.
Citera
2010-04-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowalicious
Skriver han som varit medlem sen 07 och fortfarande inte bestämt sig.
Kanske dags att man fixar en själv innan nån sågar mig totalt
Vadå sågar dig? Är du TS menar du?
Citera
2010-04-22, 00:45
Medlem
miko_ms avatar
Kul kul kul men vart laddar man ner grejen som tar bort alla grejer(reklam) och gör andra fina grejer som att visa klippen direkt på fb sidan så att man slipper greja, söndertrasig tråd så jag lånar den lite.
Citera
2010-04-22, 00:50
Medlem
Zwerchstands avatar
FAQ 2.0 - Läs innan du ställer en fråga:
Citat:
[…]

Q: Jag vill slippa ”Du lämnar nu Flashback Forum”-sidan! Finns det något tillägg till Firefox som gör att man länkas direkt till andra sidor?
A: Flashscript

[…]
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här