• 1
  • 2
2010-04-21, 20:01
Medlem
juppys avatar
Ok, s retards med mer pengar antar jag. Ska frska bara kra mitt vanliga spel isf.
Citera
2010-04-21, 20:07
Medlem
Cantonaas avatar
skulle ocks tro att det inte r sn jttestor skillnad. den strsta skillnaden jag varit med om hittills r att folk blir mycket mer aggro preflop, men det sker snarare nr man kommer upp till nl100/200.

visar det sig att det r en stor skillnad i aggressivitet tror jag att det smartaste att gra r att tighta till sig lite fr att undvika massa hgvariansartade level-wars med regs.
Citera
2010-04-21, 21:27
Medlem
juppys avatar
Haha, spelade precis en liten session. Tv-tablade NL50 och shit ass, vilka sjuka donkeys det finns. Vldigt mnga nitar men som ni sger s r det ju a peace of cake. Vann 180bb p 176 hnder. Poker is fun and easy.
Citera
2010-04-22, 00:23
Medlem
Dengalnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juppy
Tjo!

Hller p att ta steget upp till NL50 nu och knner att jag har vissa tendenser att spewa i vissa situationer. Typ: OMG OMG detta r NL50, jag mste 3betta light hela tideen! wtf!
Kommer p mig sjlv de flesta gnger men knner nd att jag gr s bara fr att det r just NL50 ist fr NL20. Har vant mig ganska bra med att losa ett buy-in s det r vl inte egentligen RSM utan mer en mental grej om att det ska va s himla aggro.

S jag brjade tnka, har kollat lite videos o s, men va tycker ni r de strsta misstagen man gr nr man gr upp? Eller va var de strsta misstagen ni gjorde?
Autopilot spelar massor bord utan att fundera igenom sina beslut.
Citera
2010-04-23, 01:10
Medlem
juppys avatar
r officiellt rullad fr NL50$ nu. 30 inkp knns skert och nu ska man bara vnja sig helt med att det r mer pengar man trycker in. Knns faktiskt ganska ok redan nu men mrker stor skillnad p mitt psyke nr jag spelar NL20 och NL50.

Dock har oroligheten frsvunnit om att det ska vara s svrt. Det r bara en massa nits och muppar. Har inte sttt p ngon riktigt bra spelare nnu. Har sett ngra som verkar vettiga, om n lite weak-tight, men nd respektabla liksom. Ska bli kul iaf. Nr man kollar runt p lite andra forum verkar de iaf tycka samma; det r inte svrt. Det blir lite mer 3bettande och s men ett tight solidt spel fixar biffen. Funderar p att skaffa en dagbok men vet inte om jag orkar. Spelar inte s mycket egentligen, 10-15k hnder/mnaden nr det inte r tentaperiod s kanske vntar till sommaren med det. Har inget sommarjobb s kommer grinda NL50 och plugga p en rest-tenta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in