2004-03-25, 15:45
Medlem
Roll8ors avatar
Ärligt talat, vad är det för skillnad på

Off Topic
Här diskuteras allt mellan himmel och jord.

Övrigt
Diskussioner inom ämnen som inte passar någon annanstans.

Så slipper jag ligga sömnlös om nätterna
Citera
2004-03-25, 16:00
Medlem
Boogaloos avatar
Det här har varit uppe hur många gånger som helst, Sök med dig!

Dessutom heter det för fan inte Blandat...
Citera
2004-03-25, 18:06
Bannlyst
skrev fel
Citera
2004-03-25, 18:09
Medlem
Roll8ors avatar
Det vanliga svaret *söker med sig*
Citera
2004-03-25, 20:08
Medlem
phreakdentas avatar
Läs denna: http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=101502
Citera
2004-03-25, 21:40
Medlem
Roll8or och super8 är samma person?

Edit: ok, jag tror jag fattar nu.
Citera
2004-03-25, 21:52
Medlem
Roll8ors avatar
Varför då inte döpa Off-topic till "Trams" eller nåt? Flashback får stadigt nya medlemmar så jag tror inte det är någon "vanesak". Jaja det var bara ett förslag.
Citera
2004-03-25, 23:57
Medlem
håller med. värdelöst
Citera
2004-03-26, 00:00
Bannlyst
Hört rykten om att FB blivit till ett lunar sedan "off topic" & det gör att vissa människor inte besöker sidan lika ofta, hittar andra ställen (mer mogna).
Det är synd tycker jag.

Jag ser redan nu att användare jag la märke till när jag kom till Fb är borta idag & det är inte pga ban.

Kanske skulle städas lite.....
Citera
2004-03-26, 08:29
Medlem
AnkBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Hört rykten om att FB blivit till ett lunar sedan "off topic" & det gör att vissa människor inte besöker sidan lika ofta, hittar andra ställen (mer mogna).
Det är synd tycker jag.

Jag ser redan nu att användare jag la märke till när jag kom till Fb är borta idag & det är inte pga ban.

Kanske skulle städas lite.....

Jag tycker inte att FB har blivit sämre pga av Lunar hit och Lunar dit, utan jag tycker att de är reglernas fel att så många sticker. På tok för många regler. Poängen med FB var väl från start att det mesta skulle vara tillåtet.

Men jag förstår även reglerna. Vi ser ju hur statsmakten försöker sänka FB med Karlshamn (eller var det Karlskrona) i spetsen. Vi behöver ju knappast hjälpa dem på traven
Citera
2004-03-26, 10:50
Medlem
LadyTieras avatar
Vi slipper nu tramsarna i det övriga forumet, vi kan sparka dit "vad heter din katt" och "runkar du just nu" - trådarna, det gör de övriga forumen bättre, vi kan inte hindra tramsnissarna från att vara här, men nu har de fått en egen lite ruta att sitta i och kasta saker på varandra,
Citera
2004-03-26, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Vi slipper nu tramsarna i det övriga forumet, vi kan sparka dit "vad heter din katt" och "runkar du just nu" - trådarna, det gör de övriga forumen bättre, vi kan inte hindra tramsnissarna från att vara här, men nu har de fått en egen lite ruta att sitta i och kasta saker på varandra,

Där sa du en sak! Man behöver ju inte kolla in off topic, synd att skiten sprider sig som canser bara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in