2010-04-20, 17:02
Medlem
TwentyTwos avatar
Tja, jag har comhem 24 mbit.. Det har börjat krångla ganska rejält senaste veckan.. När jag ska öppna Firefox så står det typ "Sidan kan inte visas" hela tiden på alla sidor.. Det konstiga är att Spotify, min media server till PS3:an och Msn funkar helt problemfritt.. Och jag har vart och pillat i brandväggen och provat stängt av och allt möjligt men icke.. Så tog ja med laptopen till en polare och prova att sätta i hans internet sladd.. Och då funkade det direkt som vanligt.. Jag har även provat att byta nätverks-sladd från PS3an till Datorn med vart samma problem då.. Tycker detta är mkt konstigt..

Någon som vet vad det kan va?
Citera
2010-04-20, 17:29
Medlem
TwentyTwos avatar
Det står att jag är ansluten till internet och allt, men när jag öppnar Firefox och ska in på en hemsida så står det "Sidan kan inte visas" hela tiden. Allt annat som har med internet fungerar (Spotify, PS3 Media Server, MSN) Det är Firefox som fuckar. Jag har pillat med massa inställningar utan resultat, lr det har kanske funkat några minuter ibland.

Så jag tog datorn till en polare och satte i hans nätverkssladd och då funka allt som vanligt. Mer utförligt?!
Citera
2010-04-20, 18:04
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
CoolFace och ExplainThisBullshit får en tillsägelse var för sina OT-inlägg. Har ni inget vettigt att tillföra så ge fan i att skriva över huvud taget.

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in