2010-04-20, 16:07
Medlem
baaarrys avatar
Tja alla, visste inte var detta ämnet skulle ligga men iallafall. Jag tränar nästan 4 gånger i veckan och 2 gånger i veckan styrketräning, och då och då tränar jag hemma också! men min kropp vill inte byggas, jag tror det är matens fel för jag äter knappst något rätt. så jag vill ha HEMSK gärna mycket hjälp hur jag ska hjälpa och bygga upp mitt kropp! kan ni hjälpa mig hur jag kan träna upp min kropp och se mer manligare ut!

T.ex. vad jag ska äta. ja, ni vet säkert bättre än vad jag kan

/
Baarry
Citera
2010-04-20, 16:09
Medlem
Titta i träningsforumet i de stickys och läs där så lär du få en hel del information.

T.ex https://www.flashback.org/t1031085
Citera
2010-04-20, 16:10
Medlem
baaarrys avatar
oh, TACK SÅ MYCKET! +1
Citera
2010-04-20, 16:37
Medlem
NixarNs avatar
Vila är viktigt!!!

Jag är ingen expert, men det som jag själv upptäckt är viktigt är att snabbt äta efter träning, speciellt om du har et sådant tight schema. Snabba kolhydrater, kanske några bananer, ljust bröd osv. Listan kan göras lång.

Ät så ofta du kan. Gärna mat med mycket kolhydrater, proteinerna får iofs inte helelr glömmas men mycket pasta. Innan tränade jag varje dag vecka in och vecka ut, ofta 2 träningar per dag (konditionsidrott och gym kombinerat). Jag körde på och mådde bra men min sjukgymnast menade på att jag tränade för mycket. När jag senare trappade ner på träningarna märkte jag att framstegen kom snabbare också.

Så vila är absolut underskattat.

MVH

Nixarn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in