• 1
  • 2
2010-05-16, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noswas
Finns det någon vetenskaplig artikel ang. snusets påverkan på hälsan generellt? Dvs. alla biverkningar
Det enda jag har läst är att snusare löper större risk att få bukspottskörtelscancer, kommer inte ihåg vart jag läste det. Jag tycker ändå att det är värt det.
Citera
2010-05-17, 00:31
Medlem
Evert-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angerbeard
Det enda jag har läst är att snusare löper större risk att få bukspottskörtelscancer, kommer inte ihåg vart jag läste det. Jag tycker ändå att det är värt det.
Det var en studie på det norska snuset som det gällde. Tror inte det inkluderar vårat.
Citera
2010-05-17, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angerbeard

Finns inget underlag för att snus skulle vara cancerframkallande, varpå de ändrade etiketten för nått år sedan om jag inte missminner mig?
Citera
2010-05-17, 18:40
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palsternack
Finns inget underlag för att snus skulle vara cancerframkallande, varpå de ändrade etiketten för nått år sedan om jag inte missminner mig?
Ja det var ett antal år sedan.
Citera
2010-05-17, 22:03
Medlem
sweolis avatar
Jag har faktiskt tänkt på saken länge. Ska man börja snusa kanske ? Dock har jag ju ingen som helst källa att få tag på grejorna. Det dödar dig inte och som ni grabbar sa man kan nästan säga att det är bra. Är snus olagligt utomlands förresten ? Har hört det någonstans.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in