2004-03-25, 11:50
Bannlyst
Någon som vet hur "äkta" 2C-e på droger.nu är? Orginalet är väl narkotikaklassat om jag inte minns fel? Är normalt väldigt skeptisk till dessa typer av produkter som säljs öppet men om det har halva effekten av det riktiga så är det ju helt ok!
Citera
2004-03-25, 11:51
Medlem
2-Ce är väl lagligt har jag för mig.
2-Ci är däremot illegalt (rätta mig om ja har fel)

Dock hutlösa priser på 2-Ce =(
Citera
2004-03-25, 14:29
Medlem
porrpumpans avatar
Japp det stämmer. 2C-E är lagligt men 2C-i, 2C-T-2, 2C-T-7 och TMA-2 blev narkotika klassat den 1:a mars.
Citera
2004-03-29, 17:28
Bannlyst
Har ni testat 2c-e då? Har hört att det skulle vara som syra utan säkerhetsbälte.....
Citera
2004-03-29, 21:58
Medlem
porrpumpans avatar
Det vet väl inte jag om jag skulle hålla med om. Varför gör du helt enkelt inte så att du läser alla tripprapporter om LSD på erowid och bygger dig en bild av den först, varav du senare läser alla tripprapporter om 2C-E så kan du jämföra istället för att lita på någon som säger vad han tycker enligt sin åsikt eller vad han har hört osv osv. Bygg din egen uppfattning istället. Den korta vägen är nödvändigtvis inte alltid den bästa.
Citera
2004-03-30, 11:02
Bannlyst
så sant så sant. ibland är man bara för lat.
Citera
2004-03-31, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Det vet väl inte jag om jag skulle hålla med om. Varför gör du helt enkelt inte så att du läser alla tripprapporter om LSD på erowid och bygger dig en bild av den först, varav du senare läser alla tripprapporter om 2C-E så kan du jämföra istället för att lita på någon som säger vad han tycker enligt sin åsikt eller vad han har hört osv osv. Bygg din egen uppfattning istället. Den korta vägen är nödvändigtvis inte alltid den bästa.

men för en fullständigt korrekt uppfattning måste man själv testa båda, den mest exakta vägen är inte alltid den bästa
Citera
2004-03-31, 19:54
Medlem
porrpumpans avatar
Givetvis är det bäst att testa själv men jag vill ju inte få folk att ta droger förstår du väl .
Citera
2004-04-01, 09:16
Bannlyst
Ja jag hittade dos etc på erowid, men inga tripprapporter? Till saken hör att jag förmodligen har världens äldsta dator, kanske inte skiten gick in vad vet jag. Så, porrpumpan eller andra; Funkar det att runda av en e kväll med detta? Har beställt 2 st från droger.nu ja jag är fattig.... men tröskeln var ju enligt erowid 5-10mg så det borde ju göra lite iallafall, hoppas jag. Ingen stor erfarenhet av psykadeliska prylar innan så man får väl mjukstarta...... Återkommer!
Citera
2004-04-01, 10:54
Medlem
porrpumpans avatar
Ja av 10 mg är jag nästan säker på att du kommer få effekt av. Det låter även som en bra dos om eftersom du inte testat psykedeliar innan.
Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in