2010-04-20, 00:59
Medlem
Blixis avatar
Hej. Kikade på Malmö butiken Tweed's blogg och såg ett par riktigt snygga jackor! Här är länk till inlägget. http://tweedmalmo.blogspot.com/2010/03/gloverall.html

Så någon som vet en webshop man kan titta närmare på jackorna och kanske köpa dom ifrån? Bor inte i närheten av Malmö så över nätet är verkligen att föredra. Så tips på sidor som säljer Gloverall och sidor som säljer ovannämnda jackor är ännu bättre!

edit: Liknande jackor är också av intresse.
Senast redigerad av Blixi 2010-04-20 kl. 01:31. Anledning: tänkte lite för snabbt där...
Citera
2010-04-20, 18:33
Medlem
jedipungs avatar
Jag köpte en beige vårduffelrock från Gloverall på Agassi i sollentuna.
Vet inte hur stort gloverall utbud dom har, då jag var ute efter ljus vårrock och dom hängde på mig ovan nämnda plagg som jag köpte direkt.

*edit*
förutsatt att du bor i närheten av sthlm förstås.
Citera
2010-04-21, 00:08
Medlem
Blixis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedipung
Jag köpte en beige vårduffelrock från Gloverall på Agassi i sollentuna.
Vet inte hur stort gloverall utbud dom har, då jag var ute efter ljus vårrock och dom hängde på mig ovan nämnda plagg som jag köpte direkt.

*edit*
förutsatt att du bor i närheten av sthlm förstås.

Får börja med att tacka för visat intresse. Bor inte allt för långt ifrån Stockholm men drar mig för att göra resan enbart för en jacka. Får kika vidare på nätet eller tröst shoppa mig en Barbour jacka. Tack i alla fall!
Citera
2010-04-21, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixi
Hej. Kikade på Malmö butiken Tweed's blogg och såg ett par riktigt snygga jackor! Här är länk till inlägget. http://tweedmalmo.blogspot.com/2010/03/gloverall.html

Så någon som vet en webshop man kan titta närmare på jackorna och kanske köpa dom ifrån? Bor inte i närheten av Malmö så över nätet är verkligen att föredra. Så tips på sidor som säljer Gloverall och sidor som säljer ovannämnda jackor är ännu bättre!

edit: Liknande jackor är också av intresse.

Tweed har påtok för höga priser. Annars var de fina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in