2010-07-10, 17:27
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av count4right
Hah, 45 kilo på 1.58m måste ju mer likna ett benrangel. Någon som har en bild?
Driver du? BMI på 18 är väldigt bra förutsättningar för en het tjej.
Citera
2010-07-10, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teresia
Hittar på vad?
Jag tvivlar inte på att du gillar 45 kilos tjejer men att uttrycka det på det sättet du gör är ganska barnsligt vilket gör det svårt att ta dina åsikter och inlägg seriöst.

Vrf tvivlar du på det? Haha. De flesta killar är mest attraherade av små söta tjejer inte tjocka.

Okej, det måste ju finnas tjocka tjejer som passar med tjocka killar också. Så tar du det seriöst nu?
Citera
2010-07-10, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eleqtron
Vrf tvivlar du på det? Haha. De flesta killar är mest attraherade av små söta tjejer inte tjocka.

Okej, det måste ju finnas tjocka tjejer som passar med tjocka killar också. Så tar du det seriöst nu?

Hade du läst ordentligt så skrev jag att jag inte tvivlar på det...

Allt är väldigt svart eller vitt för dig.
Har du aldrig sett en tjock kille med en smal tjej eller vice versa?

Sen definierar man olika på vad fet, tjock, kurvig, mullig, smal, pinnsmal är..
Med mina 55 kg är jag tjock enligt dig, och din åsikt repspekteras men det är svårt att ta dig seriöst på grund av ditt sätt att uttrycka dig...
Citera
2010-07-10, 18:15
Medlem
Citat:
Hade du läst ordentligt så skrev jag att jag inte tvivlar på det...

Allt är väldigt svart eller vitt för dig.
Har du aldrig sett en tjock kille med en smal tjej eller vice versa?

Sen definierar man olika på vad fet, tjock, kurvig, mullig, smal, pinnsmal är..
Med mina 55 kg är jag tjock enligt dig, och din åsikt repspekteras men det är svårt att ta dig seriöst på grund av ditt sätt att uttrycka dig...

Oj haha missade det^^ Men det är så, så mycket som vi alla skriver och läser på internet har man inte tid att läsa meningar ord för ord, utan man läser i princip vart annat ord och hjärnan kopplar det till en mening... låter konstigt jag vet men jag tror att det är nåt i den stilen det fungerar.

Självklart finns det undantag, men om nu killen är tjock och tjejen liten och snygg så kanske det beror på att tjejen inte är så snygg i ansiktet, medans killen är snygg i ansiktet. Eller om tjejen är tjock och killen smal så kanske killen har andra problem som t.ex att han spinkig, ful i ansiktet, personlighetsproblem, som gör att han inte kan välja någon bättre. Vi pratar ju bara om kroppar nu men det finns ju andra saker än kroppen som spelar in vilken partner man väljer..

Nej det har jag inte sagt.. det var när du vägde 64 som jag syftade på. Men nu är det väl gränsfall.. 1,58 och 55kg hmm.. det ligger väl runt max gränsen men jag kan inte säga om det är över elr under..
Citera
2010-07-11, 00:34
Medlem
Dextrals avatar
Lång nog så jag behöver böja mig ner alltför mycket när jag vill ge en puss - alltså runt 165-175cm.
Brösten behöver inte vara bomber, men att kunna hålla sin tjejs bröst är ju bara en för jäkla skön känsla
Vad vikten beträffar så gillar jag både smalhet (inte för extrem, typ á anorexia) och en del kurvor, men inte direkt när t.ex. munnen liksom blir försvinnande liten i kontrast till resten av ansiktet
Citera
2010-07-11, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Detta förutsätter dock att dom är hyfsat tränade då också.
OffT, men muskler väger mer. Även om man inte är ute efter att bygga muskler så väger en vältränad mer än någon otränad, trots lika längd/benstomme etc.
Citera
2010-07-11, 01:38
Medlem
Citat:
text
Lite OffT: Du, hur gick det med den killen förresten? Det var ju i april du skrev om detta?
Citera
2010-07-11, 01:51
Medlem
tuttefruttis avatar
Lekt nakenlekar med en tjej på 157cm och 52kg. Skulle kunna gå ner till 47 utan att det gör något för mig Hon är sjukt kurvig nu och då pratar jag inte om massa kilon på magen...

Så TS vikt verkar en aning hög för min smak men en mullig kille gillar nog en mullig flicka

Vill tillägga att vikt inte spelar någon som helst roll egentligen. Finns så många olika kroppsformer. Bara att se sig i en spegel och bedöma om man tycker att man själv ser bra ut. Svårare är det inte
Senast redigerad av tuttefrutti 2010-07-11 kl. 01:57.
Citera
2010-08-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anora
Är 1,75 cm lång och väger ca 60-63 kg och med en C-kupa.

Vad sägs om detta?

Vill bara tala om att en C- kuppa inte säger något. 75 C är samma kuppa som 70 D OSV.
Citera
2010-08-07, 00:44
Medlem
När det blir ett problem för henne. Om hon har ett par eller till och med ett gäng extrakilon men inte känner sig besvärad, hämmad eller ful på grund av det så är det okej. Om det är en hälsorisk och/eller något som gör att hon skäms är det ju ett problem som måste lösas, förmodligen genom mer rörelse och mindre mat.
Citera
2010-08-07, 02:40
Medlem
poffansoffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eleqtron
Är du seriös? En tjej jag hade sex med vägde 45kg var runt 170 lång (sa hon), men jag tror att hon kan vart 165, och hon hade perfekt kropp inget skellett som syntes elr nånting! Hon ville tom. gå ner till 40kg men jag sa att hon va bra som hon var...

Jag har en bild på en annan tjej som väger runt 42kg men är dock runt 160 lång tror jag. Skulle kunna lägga upp den..

Jaha och du såg när hon vägde sig också eller?
Nej att hon väger 45 kg tror jag inte det minsta på, vare sig hon är 170 eller 165
så kan det inte vara snyggt!
Citera
2010-08-07, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverLove
Lite OffT: Du, hur gick det med den killen förresten? Det var ju i april du skrev om detta?

Avslutade med killen precis nyligen, vi var överens om det och jag tror inte det gällde min vikt då jag gått ner en del nu. Tar med mig hans träningstips och njuter av semestern nu! =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in