Citat:
Ursprungligen postat av teresia
Hade du läst ordentligt så skrev jag att jag inte tvivlar på det...
Allt är väldigt svart eller vitt för dig.
Har du aldrig sett en tjock kille med en smal tjej eller vice versa?
Sen definierar man olika på vad fet, tjock, kurvig, mullig, smal, pinnsmal är..
Med mina 55 kg är jag tjock enligt dig, och din åsikt repspekteras men det är svårt att ta dig seriöst på grund av ditt sätt att uttrycka dig...
Oj haha missade det^^ Men det är så, så mycket som vi alla skriver och läser på internet har man inte tid att läsa meningar ord för ord, utan man läser i princip vart annat ord och hjärnan kopplar det till en mening... låter konstigt jag vet men jag tror att det är nåt i den stilen det fungerar.
Självklart finns det undantag, men om nu killen är tjock och tjejen liten och snygg så kanske det beror på att tjejen inte är så snygg i ansiktet, medans killen är snygg i ansiktet. Eller om tjejen är tjock och killen smal så kanske killen har andra problem som t.ex att han spinkig, ful i ansiktet, personlighetsproblem, som gör att han inte kan välja någon bättre. Vi pratar ju bara om kroppar nu men det finns ju andra saker än kroppen som spelar in vilken partner man väljer..
Nej det har jag inte sagt.. det var när du vägde 64 som jag syftade på. Men nu är det väl gränsfall.. 1,58 och 55kg hmm.. det ligger väl runt max gränsen men jag kan inte säga om det är över elr under..