2010-04-21, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Så du menar att en tjej som är 170 cm ska väga 70 kg för att se normal ut?
Väger man 70 kg och är 170 cm lång är man ju förfan tjock på gränsen till fet!

Hon kommer ju se lite tubby ut men fortfarande anständig. Denna formel gäller ju dock mer för män utan en enda muskel på kroppen. Såg att någon skrivit 1,10 cm det är bättre.
Citera
2010-04-21, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RocknRollPussy
visste du att om man går ner i vikt långsamt i ung ålder så får man inte hängbuk..??? Men du kanske inte vet att huden är elastisk.?
och tränar man också så hjälper det till ... Alla människor får inte hänghud..tro det eller ej.
sick 19 vet jag inte vad det är så det kan ja inte kommentera.

Sluta ljug. Nyss hade du ju inte haft någon övervikt på magen sade du? Du har alltså haft en röv på 35 kg hahaha, det är en ganska rejäl övervikt. Men där är väll självklart fast rund och stenhård nu? Jag har 35 cm kuk slak btw. sick19 betyder att jag föreställer mig din slappa kropp och kräks lite i munnen.
Citera
2010-04-21, 15:50
Medlem
RocknRollPussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BangedOut
Sluta ljug. Nyss hade du ju inte haft någon övervikt på magen sade du? Du har alltså haft en röv på 35 kg hahaha, det är en ganska rejäl övervikt. Men där är väll självklart fast rund och stenhård nu? Jag har 35 cm kuk slak btw. sick19 betyder att jag föreställer mig din slappa kropp och kräks lite i munnen.
jag har ingen mage NU när jag gått ner i vikt! när man säger "gå ner i vikt" så betyder det att dessa kilon är borta? förstår du?
Jag hade fett på magen SEN gick jag NER i vikt och kilona försvann från magen?
Citera
2010-04-21, 15:51
Medlem
charkovs avatar
Mulliga brudar kan gå an. Men feta brudar då är man inte längre attraherad av dom...
Citera
2010-04-21, 15:51
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Hon kommer ju se lite tubby ut men fortfarande anständig. Denna formel gäller ju dock mer för män utan en enda muskel på kroppen. Såg att någon skrivit 1,10 cm det är bättre.

Precis, man ska dra av 110 cm av längden för tjejer. Lät som du hade kommit fram till att ta bort 100 cm själv men det var något du hade saxat från någon annan? Och nu 110 cm? En del tjejer är ju faktiskt 180 cm långa, skulle vare rejält feta om dom vägde 80 kg

Och denna tråd handlar om tjejer så killar behöver du inte diskutera här
Citera
2010-04-21, 15:52
Medlem
RocknRollPussys avatar
Citat:
http://www.mybodygallery.com/photos-830-body-shape.htm#img

försök att förstå att man går ner i vikt på hela kroppen inte bara en plats.
Citera
2010-04-21, 15:52
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
jag har ingen mage NU när jag gått ner i vikt! när man säger "gå ner i vikt" så betyder det att dessa kilon är borta? förstår du?
Jag hade fett på magen SEN gick jag NER i vikt och kilona försvann från magen?

Men töjs inte huden ut när man är tjock? Isf, den drar sig knappast tillbaka när vikten minskar väl? Alltså jag menar, man får väl massa hud över som lägger sig som en "ring" runt magen eller?
Citera
2010-04-21, 15:54
Medlem
RocknRollPussys avatar
Citat:
Men töjs inte huden ut när man är tjock? Isf, den drar sig knappast tillbaka när vikten minskar väl? Alltså jag menar, man får väl massa hud över som lägger sig som en "ring" runt magen eller?
jag har ingen sån..tänker inte lägga ut en bikinibild här heller :P

men jag började gå ner i vikt i tonåren, så huden är ju bättre då än när man är 30 bast liksom. sen gick ja ner över 4år typ..inte allt på en gång...då får man hängmage...
Citera
2010-04-21, 15:54
Medlem
sanntastisks avatar
Citat:
Du bör som kvinna väga exakt lika många kg som cm du är över marken. Gå alltså ner till 58. Du börjar närma dig gränsen. Jag skulle inte kunna tänka mig en tjej i din size, andra snubbar skulle reta mig och andra tjejer skulle se mig som värsa betahanen. SÅ GÅ NER I VIKT!

hahahaha. min idealvikt är alltså 162 kg... McDonkan next!
Citera
2010-04-21, 15:57
Bannlyst
Citat:
http://www.mybodygallery.com/photos-830-body-shape.htm#img

försök att förstå att man går ner i vikt på hela kroppen inte bara en plats.

Men dra upp tröjan för fan! Vad vill du visa med detta? Du harju ett jävla skynke på dig. Komigen lyft upp burkan och täpp till käften på mig! Kvinnor har oftast mest fett på låren och röven, börjar det synans på magen så skadom vara bra feta. Btw så ser manju lite slafs på armarna redan nu.
Citera
2010-04-21, 15:59
Medlem
RocknRollPussys avatar
Citat:
Men dra upp tröjan för fan! Vad vill du visa med detta? Du harju ett jävla skynke på dig. Komigen lyft upp burkan och täpp till käften på mig! Kvinnor har oftast mest fett på låren och röven, börjar det synans på magen så skadom vara bra feta. Btw så ser manju lite slafs på armarna redan nu.
haha...vem av oss är det som behöver hävda sig? inte jag då iaf..håll dig till ämnet.
Citera
2010-04-21, 16:00
Bannlyst
Citat:
Precis, man ska dra av 110 cm av längden för tjejer. Lät som du hade kommit fram till att ta bort 100 cm själv men det var något du hade saxat från någon annan? Och nu 110 cm? En del tjejer är ju faktiskt 180 cm långa, skulle vare rejält feta om dom vägde 80 kg

Och denna tråd handlar om tjejer så killar behöver du inte diskutera här

Nej det tror jag inte att dom skulle vara. Skulle ju inte vara några taniga modeller men se anständiga ut. Längd väger rätt mycket, en röv ett par rejäla pattar medmera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in