2004-03-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHammer
Finns det några fiskar i vattnet??Har inte sett nåt ju...
Det finns.
Du kanske har för låga grafikinställningar.
Citera
2004-03-27, 19:14
Medlem
phreakdentas avatar
Här finns lite roliga kommandon:

http://personal.inet.fi/atk/kjh2348fs/fc_demo_info.html
Citera
2004-03-28, 22:59
Medlem
Jag älskar detta spel! Fast jag egentligen inte ens gillar såna här spel.
Mkt bra!
Dock så har jag kasst grafikkort och måste köra på riktigt dålig grafik..
Citera
2004-03-29, 20:44
Medlem
ZeaBroXs avatar
Det är roligt som faan.. Men ja får lira på 800*600 på grund av min dator men de e grymmt skojj ändå...
Va på lan i helgen å så satt vi allihop å lira Far Cry i lan, skit kul...
Citera
2004-03-29, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHammer
Finns det några fiskar i vattnet??Har inte sett nåt ju...

Du kan skjuta fiskarna

Spelet verkar vara helt ok, jag har inte spelat speciellt långt men jag tycker det är ganska så lurigt emellanåt. Fienden agerar på ett för mig nytt och förvånansvärt nog smartare sätt.
Citera
2004-03-29, 21:59
Medlem
MikeHammers avatar
Man kan ju inte skjuta i vattnet???Vad ska man ha för inställningar för att se fiskarna då?Allt på Very High eller?
Citera
2004-03-29, 23:15
Medlem
hagge3s avatar
När jag ska starta setup-filen (laddade ISO) så står det bara i kommandotolken att "Programmet är för stort för minnet", vad göra?

Filen ligger på en HD som är typ helt full, ska jag flytta alla filer till en C: där jag har större plats? Eller vad beror det på att det står sådär?
Citera
2004-03-30, 01:02
Medlem
gatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
När jag ska starta setup-filen (laddade ISO) så står det bara i kommandotolken att "Programmet är för stort för minnet", vad göra?

Filen ligger på en HD som är typ helt full, ska jag flytta alla filer till en C: där jag har större plats? Eller vad beror det på att det står sådär?
Ja testa det. Tillsammans tar ju den mountade skivan och själva installationen upp över 6 gig.
Citera
2004-03-30, 05:25
Medlem
Har samma problem... Har 3 partitioner, C:\, D:\ och E:\ varav C:\ och D:\ kör jag Win98 och WinXP Dualboot på... Har frigjort utrymme gott och väl på både D:\ (WinXP-partitionen) och E:\ (Där jag lägger det mesta, och där också iso-filen av FC ligger). Har testat att greja runt med det virtuella minnet en jävla massa, men ingen skillnad... Det enda jag kan tänka mig är att utvecklarna är så puckade att man måste ha C:\ som systemhårddisk (Kör ju WinXP oftast = D:\), och att det är därför det keffar sig. Låter dock lite otroligt med tanke på att det är 2004 och inte 1995 nu... Har 768 SDR DDR i RAM, så det är inte problemet... Kan någon upplysa oss vad i helsike som är fel? Vi kan ju iallafall börja med uteslutningsmetoden och se om det är nån mer som inte har C:\ som system som får problem (Vet inte hur hagge3 har det dock)...
Citera
2004-03-30, 10:29
Medlem
gatos avatar
Mitt förslag är att ni letar hjälp här,
http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=...102&f=34210466

Många verkar ha problem, men i de flesta fall verkar det vara datorernas prestanda som är för låg och inte buggar i spelet.
Citera
2004-03-30, 14:23
Medlem
BigDukes avatar
Jag har kommit till katakomberna.
Någon som kommit längre? Hur många banor har jag kvar?
Citera
2004-03-30, 18:02
Medlem
Jag har ett FETEproblem!!!

Jag har mountat ISO.filen men daemon och installerat allt utan problem.
Sen kopierade jag deviance-cracken in i mappen där jag installerat spelet, men ändå funkar det inte sen, utan den vill att jag ska sätta in rätt cd...

Någon som vet vad jag gör för fel???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in