Jag älskar detta spel! Fast jag egentligen inte ens gillar såna här spel.
Mkt bra!
Dock så har jag kasst grafikkort och måste köra på riktigt dålig grafik..
Det är roligt som faan.. Men ja får lira på 800*600 på grund av min dator men de e grymmt skojj ändå...
Va på lan i helgen å så satt vi allihop å lira Far Cry i lan, skit kul...
Finns det några fiskar i vattnet??Har inte sett nåt ju...
Du kan skjuta fiskarna
Spelet verkar vara helt ok, jag har inte spelat speciellt långt men jag tycker det är ganska så lurigt emellanåt. Fienden agerar på ett för mig nytt och förvånansvärt nog smartare sätt.
Har samma problem... Har 3 partitioner, C:\, D:\ och E:\ varav C:\ och D:\ kör jag Win98 och WinXP Dualboot på... Har frigjort utrymme gott och väl på både D:\ (WinXP-partitionen) och E:\ (Där jag lägger det mesta, och där också iso-filen av FC ligger). Har testat att greja runt med det virtuella minnet en jävla massa, men ingen skillnad... Det enda jag kan tänka mig är att utvecklarna är så puckade att man måste ha C:\ som systemhårddisk (Kör ju WinXP oftast = D:\), och att det är därför det keffar sig. Låter dock lite otroligt med tanke på att det är 2004 och inte 1995 nu... Har 768 SDR DDR i RAM, så det är inte problemet... Kan någon upplysa oss vad i helsike som är fel? Vi kan ju iallafall börja med uteslutningsmetoden och se om det är nån mer som inte har C:\ som system som får problem (Vet inte hur hagge3 har det dock)...
Jag har mountat ISO.filen men daemon och installerat allt utan problem.
Sen kopierade jag deviance-cracken in i mappen där jag installerat spelet, men ändå funkar det inte sen, utan den vill att jag ska sätta in rätt cd...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!