Citat:
Ursprungligen postat av Promotion
Som svar på din andra fråga så kan jag nog tänka mig många bättre födelsedagspresenter för en 16-åring.
hur i helvete tänker du då ??
för visst tänker du ?
klart det skulle uppskattas av en normal 16 åring som inte e bög.
Om det nu inte e 1 bögeskort det rör sig om såklart....