Sitter och kollar på durrrr challenge och i en hand står det på turn att det är 5% chans att en pott blir splittad. Jag fattar inte vilka kort det är som kan ge en split. Jag trodde de gjort något misstag i produktionen, men oddskalkylatorn säger att det stämmer.
Så här ser handen ut:
durrrr: Qc9h7h5d
ziigmund: ArAs9r8c
Bordet: 8dJc3h 10d
Jag är värdelös på Omaha men jag kan åtminstone reglerna. Trots detta lyckas jag inte reda ut vilka kort som kan ge en split här. Jag är visserligen bakfull men trodde inte jag var helt dum i huvudet... hjälp mig!
Sitter och kollar på durrrr challenge och i en hand står det på turn att det är 5% chans att en pott blir splittad. Jag fattar inte vilka kort det är som kan ge en split. Jag trodde de gjort något misstag i produktionen, men oddskalkylatorn säger att det stämmer.
Så här ser handen ut:
durrrr: Qc9h7h5d
ziigmund: ArAs9r8c
Bordet: 8dJc3h 10d
Jag är värdelös på Omaha men jag kan åtminstone reglerna. Trots detta lyckas jag inte reda ut vilka kort som kan ge en split här. Jag är visserligen bakfull men trodde inte jag var helt dum i huvudet... hjälp mig!
Jag fattar nu, tack! Hade låst mig i ett tankemönster baserat på att de måste använda en identisk tvåkortskombination för att splitta. Får skylla på bakfyllan
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!