2004-03-24, 09:46
Bannlyst
Någon som testat? har letat efter tripp rapporter osv men inte funnit något svar, skulle vart bra om någon som är van salvia rökare jämför..
Citera
2004-03-24, 12:08
Bannlyst
Har du testat salvia?

Jag fattar inte vitsen med att åka raket i 30sec för att sedan landa?
Så blev det för mig, fick en jävla åktur, landade & testar nog inte det igen.
Kanske va det för starkt upplevelse för mig, för intensiv. men jag fattar inte vitsen att åka raket i 30sec för att sedan landa?

Fatta inte så mycket av min resa förutom att jag upplevde det som att åka jet-raket eller sitta fastspänd i rutan på ett tåglok när det åkte i full fart genom LA tunnelbana? Har aldrig åkt tunnelbana i LA, inte ens varit där men så va resan för mig. Kändes som håret stod ut överallt samtidigt som jag åkte framåt i 300/Kmh.

Har svårt att förklara min resa men det va verkligen till månen eller vad man nu ska säga.
Citera
2004-03-24, 17:58
Bannlyst
Ja men det låter ju kul.. Jag vill se hur långt bort jag kan komma på salvian, rökte en gång men då var jag oxå thc påverkad som fan så det va mest en stor dimma plus att jag inte kommer ihåg så mycket mer än just att det var en dimma.. Skulle vart najjs o få reda på lite fakta om den syntetiska formen av salvian, då jag har svårt o tänka mig att det är precis samma sak i effekt.. Det är ju lättare att köra upp det i näsan..
Citera
2004-03-24, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
Ja men det låter ju kul.. Jag vill se hur långt bort jag kan komma på salvian, rökte en gång men då var jag oxå thc påverkad som fan så det va mest en stor dimma plus att jag inte kommer ihåg så mycket mer än just att det var en dimma.. Skulle vart najjs o få reda på lite fakta om den syntetiska formen av salvian, då jag har svårt o tänka mig att det är precis samma sak i effekt.. Det är ju lättare att köra upp det i näsan..

Du har inte haft en riktig upplevelse på salvia än?
Är det du pratar om starkare än vanlig salvia så tycker jag du ska testa vanlig så du inte blir resten av livet.
Citera
2004-03-24, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Du har inte haft en riktig upplevelse på salvia än?
Är det du pratar om starkare än vanlig salvia så tycker jag du ska testa vanlig så du inte blir resten av livet.
Nej det har jag nog knappast haft, hoppas inte det iaf..
, det som jag rökte var svarta pluppar(frön eller extrakt antar jag), nästa gång blir nog blad från en planta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in