2010-05-17, 00:55
Medlem
ѕöтιѕs avatar
Samma skit för mig antagligen för att jag var dum nog att registrera ett namn med kapitäler.
Citera
2010-05-17, 00:58
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ѕöтιѕ
Samma skit för mig antagligen för att jag var dum nog att registrera ett namn med kapitäler.
Det är snarare Ö:et som är problemet.
Citera
2010-07-10, 02:30
Medlem
Andre-Hs avatar
Jag ser Andre-Axel i mina citerade inlägg. Han verkar disskutera sådant som jag är intresserad av men inte kan någonting om. Det är nog mer irriterande för honom än för mig eftersom jag skriver så mycket trams
Citera
2010-07-18, 11:35
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Haha, jaha. Inte bara jag som har det här problemet då.
Jag blev ganska förvånad/förvirrad när jag såg att jag hade flera hundra citerade inlägg.
Dom flesta tillhör E.Merckx
Kan leva med det, men tycker ju att ett sånt löjligt problem borde kunna åtgärdas ganska enkelt
Citera
2010-09-05, 15:19
Medlem
a-has avatar
Väldigt störande. Jag får från folk med ett A följt av ett skiljetecken - och det finns ju rätt många sådana. T.ex. A-C Marteus, a.hard, A.Karnov, A.Chigurh osv. osv.
Citera
2010-10-08, 18:41
Bannlyst
Andras inlägg syns när jag trycker på "mina citerade inlägg"

Vafan är det som händer? När jag trycker på "mina citerade inlägg" så syns poster från en annan andvändare..

Vad är felet?

"mina citerade inlägg" totalt 3st från en andvändare - http://www.n0.se/v/ffb7ee_fb1.jpg

I tråden - http://www.n0.se/v/fbb789_fb2.jpg

Jag har inte skrivit dom inläggen det är andvändaren

Varför blir det så här?
Citera
2010-10-08, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DivisionByZero
Jag har sökt och hittat tråden du skulle postat i: https://www.flashback.org/t1173112
Tack, nu vet jag orsaken. Men Uncle Duke och Uncle-Ben är ju inte likt, eller?
Citera
2010-10-08, 21:33
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Tack, nu vet jag orsaken. Men Uncle Duke och Uncle-Ben är ju inte likt, eller?
Tror att symbolen/mellanslaget efter Uncle är det som rör till det.
Citera
2010-10-09, 16:17
Medlem
FrasseFloyds avatar
Trådar sammanfogade.

/moderator
Citera
2010-11-25, 11:03
Medlem
Falcãos avatar
Varför kan jag inte se "mina citerade inlägg"?

Jag har aldrig kunnat använda funktionen "Mina citerade inlägg" utan det står alltid "Tyvärr - inga träffar" oavsett hur många som citerat mina inlägg. Jäkligt irriterande då det innebär att jag måste kolla igenom hela trådar om jag vill se om någon svarat på något av mina inlägg. Min teori är att det handlar om krumeluren jag har över mitt andra a i användarnamnet. Att detta helt enkelt har blivit en otillåten symbol efter att jag registrerat användarnamnet (Obs! Bara en teori alltså). Vad kan jag göra åt detta förutom att skapa en ny användare vilket känns rätt trist då jag har över 2000 inlägg?
Citera
2010-11-25, 16:06
Medlem
DanteAlighieris avatar
Det brukar vara så för mig ibland, men då laddar jag bara om sidan så funkar det.
Citera
2010-11-25, 16:23
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det brukar vara så för mig ibland, men då laddar jag bara om sidan så funkar det.

Men för mig är det alltid så och det hjälper inte hur många gånger jag än laddar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in