Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-29, 08:59
  #205
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-faktum
Det här användarnamnet - X-faktum - är väl inte det mest smarta eller innovativa.

Av de 31 inlägg som hittills Mina citerade inlägg-visats: är 18 inte mina.

De andra användarnamn som citeras hos min användare är:
  • X-limer
  • X-Fusion
  • X-tasy
  • X-ray-flare
  • x-mohammad-x
  • x.

Väldigt intressant att över hälften av mina citerade utgörs av andra x-namn.

Det alldeles fantastiska namnet x. finns hos min användare genom (7 augusti i år): (FB) 17-årig pojke knivskuren till döds i Limhamn, Malmö, 2014-08-06

Tidsperioden går från april 2006 - via X-limer - till september 2014 genom X-faktum.

Där är du din jäkel, har precis skaffat konto här, men får ändå massa citeringar som du från x-namn, som ditt.
Citera
2019-06-29, 09:54
  #206
Medlem
tempeZZts avatar
Mångårigt ältande om ett ickeproblem det här egentligen.

Om alla bara slutade att ha nick med punkter och bindestreck vore det inga problem.

Ett nick i mina ögon är bara en form av smeknamn. Per "Pelle" Olsson, typ. Ingen jävel kallas ",".
Och gör man det så skrivs det Per "Komma" Olsson för att hänga kvar vid mitt random exempel.

Det är illa nog med mitt nick som saknar inledande versal, vilket namn eller smeknamn bör ha, men där finns det andra förklaringar decennier tillbaka.
Citera
2020-05-29, 22:38
  #207
Tekniker
zzpacs avatar
Citat:
Fredagsbonus!
"Mina citerade inlägg" fungerar nu för samtliga användare, även de med specialtecken som det strulat för tidigare.
I nuläget har vi citat kopplade fr.o.m 2016-04-20, vill man hitta citat tidigare än så hänvisas man till den vanliga sökfunktionen (länk finns på sidan).

(FB) Flashback lanserar ny sökfunktion + Flashback Forum fyller 20 år idag!
Citera
2020-05-30, 08:27
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzpac
(FB) Flashback lanserar ny sökfunktion + Flashback Forum fyller 20 år idag!

Undrar om kalaset har gjort att... när Jag kollade mina inlägg fick jag upp en världens radda. Tog aldrig slut. Funktionsfel?
Citera
2020-05-31, 12:40
  #209
Tekniker
zzpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faordig
Undrar om kalaset har gjort att... när Jag kollade mina inlägg fick jag upp en världens radda. Tog aldrig slut. Funktionsfel?
Hur menar du? Skicka gärna länk
Citera
2020-06-02, 20:26
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzpac
Hur menar du? Skicka gärna länk

När jag går in på mina inlägg får jag fulltext av allt. Lite jobbigt att hitta nu
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback