Hej, som tur är har jag lyckats laddat upp en bild
http://img690.imageshack.us/img690/4403/53255.jpg
och ta mig till denna sida trots den begränsade syn jag har på skärmen.
skulle anta att jag har 640x480 på en 1440x1100? skärm
har provat att gå till kontroll panel och ändrat men det går inte.
det är oftast vid uppstart detta sker och ibland är det så här (oftast) och ibland är det helt vanligt.
har gjort systemåterställning (till senaste uppdateringen) eftersom att jag inte har skivan med backupen som man måste ha för att återställa.
Jag vet inte om detta kommer hjälpa men är det någon som vet vad som är felet så berätta gärna.
Tack på förhand!
Det verkar som att du har tryckt i alternativet kör i bildskärmsupplösningen 640x480 och " Kör i 256 färger i nåt program som körs på datorn. Om du inte vet vad jag menar så högerklicka på en exe fil, sen egenskaper och sedan Kompatibilitet så finns dom där.
Eller så testar du installerar om drivrutinerna till grafikkortet.
Vet inte om det är till nån hjälp men det verkar som att nåt program på din dator körs så.
Det verkar som att du har tryckt i alternativet kör i bildskärmsupplösningen 640x480 och " Kör i 256 färger i nåt program som körs på datorn. Om du inte vet vad jag menar så högerklicka på en exe fil, sen egenskaper och sedan Kompatibilitet så finns dom där.
Eller så testar du installerar om drivrutinerna till grafikkortet.
Vet inte om det är till nån hjälp men det verkar som att nåt program på din dator körs så.
Om det var så borde det inte vara kvar om jag har återställt datorn?