Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
I och med att gränsen är flytande så vore det väldigt dumt att gå efter de siffrorna när man avgör hur mycket man får gå OT och bete sig allmänt illa. Har man tre tillsägelser så bör man vara rätt så försiktig över lag, och för min del ser jag bara det som något positivt om alla användare kunde se sina egna aktuella varningar och tillsägelser. Att titta på andras finns det däremot ingen som helst vits med.
Det är möjligt men det gynnar endast dem som har svårt att hålla sig inom regelverket.
Det kan väl inte vara så jävla svårt att hålla reda på sina egna tillsägelser och varningar, om inte annat får man väl göra minnesanteckningar eller spara sådana PM i en särskild mapp i PM-boxen.
Jag anser ändå att det lockar till mer tramsande,
"nu har jag inte tramsat på över ett år så nu kan jag kosta på mig ett par tillsägelser."
Men å andra sidan kan jag förstå din synvinkel eftersom antalet förfrågningar skulle minska om man själv kunde se vad man har för aktuella tillsägelser och varningar.
Varningar kan man ju söka sig till på sitt nick i VoB, tillsägelser fungerar ju inte eftersom de ofta meddelas i trådar som sedan papperskorgas och därmed blir de inte sökbara.