2010-04-15, 17:27
Bannlyst
Nu när jag lagt min svamp på tork så har det börjat dyka upp grön/blå fläckar på svampen... ?!?!?!?!?! vad ska jag göra?????? är det farligt????
Citera
2010-04-15, 17:44
Medlem
Asciis avatar
Om jag inte misstar mig helt så är det en reaktion från när psilocybinet kommer i kontakt med syre.
Citera
2010-04-15, 18:12
Medlem
Veeoons avatar
Det är lugnt, så gott som alla 'ickekulinariska' svampar blir blåa om dom blir småskadade.
Citera
2010-04-15, 19:42
Bannlyst
Som sagt så kommer dom se ut efter varje gång du plockat dom so no worry
Citera
2010-04-15, 22:11
Bannlyst
Puh! Var helt insnöad på grön mögel tack ska ni ha!!!!!
Citera
2010-04-16, 01:16
Medlem
finns liksom minst 20 liknande frågor som, de du har har startat en ny tråd för, på följande ställe: https://www.flashback.org/t126056

eller ens om du ansträngt dig i kanske 1-2 minuter för att söka svar så hade du garanterat hittat svar

sorry för flummet, men blir så jävla trött på alla din jävla trådar som du startar varje jävla dag om dina jävla svampar!
Citera
2010-04-16, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peshii
Sorry för flummet, men blir så jävla trött på alla din jävla trådar som du startar varje jävla dag om dina jävla svampar!

Har du så mycket tid att ødsla att du vet vilka trådar jag skapat och va de handlar om så har du nog større problem att løsa...

Tack alla andra før god hjælp
Citera
2010-04-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theroooots
Har du så mycket tid att ødsla att du vet vilka trådar jag skapat och va de handlar om så har du nog større problem att løsa...

Tack alla andra før god hjælp
om man kollar i denna del så kan man se hur många trådar du startat som handlar om just samma saker som man kan läsa om eller söka om i den stora tråden jag länkade till. de tre gångerna jag ödslade min tid var för detta inlägg och det innan, samt göra det du kunde gjort och sökt om din odling hade fått mögel eller ej och postade en bild åt dig.
Citera
2010-04-20, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peshii
om man kollar i denna del så kan man se hur många trådar du startat som handlar om just samma saker som man kan läsa om eller söka om i den stora tråden jag länkade till. de tre gångerna jag ödslade min tid var för detta inlägg och det innan, samt göra det du kunde gjort och sökt om din odling hade fått mögel eller ej och postade en bild åt dig.

Då får jag helt enkelt tacka för hjälpen och försöka ordna till mig på inläggen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in