2004-03-23, 00:14
Medlem
Jack Daws avatar
Som topicen säger, självklart menade jag hur många ni tagit, mått bra av och sluppit åka blåbil
Citera
2004-03-23, 07:36
Medlem
Gabrielswes avatar
Jag har varit uppe i en dygndos av 40 st, inget jävla skryt detta.

Man blev fan rädd för sig själv tillslut så nu har jag inte tagit några sedan 3 år tillbaks.

Man blev aggressiv och oförutsägbar. Samma sak gällde Stilnoct, bara att dom gjorde mig ännu knäppare.
Citera
2004-03-23, 08:40
Medlem
petersens avatar
Mitt rekord är löjligt i sammanhanget: 15 mg (+ 30 mg sobril).

Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielswe
Jag har varit uppe i en dygndos av 40 st, inget jävla skryt detta.

Man blev fan rädd för sig själv tillslut så nu har jag inte tagit några sedan 3 år tillbaks.

Man blev aggressiv och oförutsägbar. Samma sak gällde Stilnoct, bara att dom gjorde mig ännu knäppare.

40 stycken på ett dygn= 40x5 el. 40x 7,5 mg= 200 eller 300mg/dygn; inte illa! Kollade i FASS och 50-100 mg (i engångsdos) har framkallat lindrig till allvarlig förgiftning och 100 mg vid ett annat tillfälle framkallade djup medvetslöshet.
Citera
2004-03-23, 10:29
Medlem
Gabrielswes avatar
Faran med sömnisar, speciellt Imovane & Stilnoct är att man tappar både minne och förmåga till kritiskt tänkande.

Hade inte jag slutat tvärt med dom så hade jag med sörsta sannolikhet inte levt idag.

Vet inte hur många gånger jag hämtade ut ett 30-pack på apoteket ex.vis en fredag, sedan förbi systemet och sedan vakna till sinnes efter c:a 3 dygn och alla piller dvs 3 tomma tablettkartor ligger utspridda lägenheten. Det var alltid redigt med alkohol tillsammans med dessa piller, aldrig alkohol enbart - alltid combo.

Konstigt nog har inte Sobril och liknande samma effekt på mig. Där kan jag hålla mig till c:a 3 st om dagen och det funkar bra.
Citera
2004-03-23, 21:06
Medlem
make me greens avatar
jag har tagit 10 st imovane 7,5mg...och då var jag i skolan o flummade :P
Citera
2004-03-23, 21:30
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av make me green
jag har tagit 10 st imovane 7,5mg...och då var jag i skolan o flummade :P
i skolan? flummade? 75 mg på en gång? hur mkt tar du dagligen för att bygga upp en sån tolerans för annars har du nog inte tagit dig till skolan...
Som max engångsdos har jag tagit 10st men det var inget flummande på det, mådde illa och däckade mkt mkt snart. annars 15 på en dag, kan inte säga att jag minns mkt av den dagen.

Stilnoct: helt annan historia de kan jag äta utan gräns, mår bara bättre och bättre ju fler jag tar. puss på er stilnoct!
Citera
2004-03-23, 21:39
Medlem
make me greens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
i skolan? flummade? 75 mg på en gång? hur mkt tar du dagligen för att bygga upp en sån tolerans för annars har du nog inte tagit dig till skolan...

Åt 5 stycken mellan kanske 03:00 och 06:00 och 5 stycken mellan 08:00-11:00...och jag har inte ätit allt för mycke imovane i mina dagar...men jag gjorde mycke saker jag inte riktigt kommer ihåg.. :P
Citera
2004-03-23, 22:07
Medlem
Jack Daws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
Som max engångsdos har jag tagit 10st men det var inget flummande på det, mådde illa och däckade mkt mkt snart. annars 15 på en dag, kan inte säga att jag minns mkt av den dagen.

Stilnoct: helt annan historia de kan jag äta utan gräns, mår bara bättre och bättre ju fler jag tar. puss på er stilnoct!

Huha, jag har tagit 2+1 en gång som max. Dock är 2 min regelbundna dos och jag börjar ana en viss tolerans mot dem. Ville mest höra hur det var för er andra.
Somnar fortfarande lika bra på dem men den 'roliga' bieffekten har försvunnit, eller så är det kanske jag som har mindre huvudbry att koppla bort nu kanske.

Stilnoct har jag aldrig testat men de låter festliga, får se om man kan klicka fram någon distributör på internet =)
Citera
2004-03-23, 22:25
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Daw
Stilnoct har jag aldrig testat men de låter festliga, får se om man kan klicka fram någon distributör på internet =)
stilnoct är himelskt! hittar du ngn brasida som säljer (och leverar även till världens ende ryssland) så pm:a den till mig är söt!
Citera
2004-03-24, 16:11
Medlem
NTcryS:ts avatar
Oj då, och jag som har flera burkar Stilnoct och några kartonger Imovane för att inte tala om de travar av Sonata jag har i mitt medicinskåp. Någon som har erfarenhet av att plocka i sig Sonata?
Citera
2004-03-27, 00:40
Medlem
AlleyCats avatar
Imovane, mellan 20-25 stycken då jag höll på som värst. Då ska man räkna med att jag knaprade både Roppar, Stilnocter, Sobril, Vallar och Mogadon regelbundet. Rekordet med Rohypnol tillsammans med alkohol är 20st, där kan vi snacka om bäng. De vänner som bräckt mig lever inte idag. Föredrar roppar alla dar i veckan framför Imovane, men idag håller inte på alls, då jag sett baksidorna av pillertrillande. Håll er till brass, bärs och ladd, beprövade och säkra rusningsmedel.

Jack Daw:
Pointen med benza är att man INTE ska somna. Då tappar man ju hela grejen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in