Citat:
Ursprungligen postat av HonheterNelly
Hejje moderatorer!
Normalt, på vanliga forum runtom i världen brukar vanliga inlägg tas bort med ett meddelande från moderatorn som tog bort det, och ett skäl till varför. Eller åtminstone ett PM skickas med samma info.
Så icke på FB, där moderatorerna anser att det är fullt skäligt att radera inlägg lite sisådär på känn.
Jag är så besviken och trött på detta nu. Jag tycker inte det finns fog för det, men don't get me wrong, oftast märker jag det nog inte ens. Det är bara att på sistone har jag varit ganska så aktiv på FB pga ledig tid + tillfällig sjukdom. Och när jag sen ska leta upp vart jag skrivit, som jag alltid gör, så märker jag att det saknas inlägg.
T ex i Jan Helin-tråden men också i Landskrona-tråden... med flera trådar.
Det kan ju inte bara vara JAG som råkar ut för detta, eller hur?
Inlägg som inte utgör topic kan komma att raderas. Har du frågor om varför ett enskilt inlägg raderas så skicka ett PM till moderator(erna) i aktuell forumdel. Det går inte att ge ett allmängiltigt svar på varför inlägg skrivna av dig tagits bort, men så där fruktansvärt många ser det inte ut att vara.
Att skicka ett PM till en användare så fort ett inlägg raderas har vi inte resurser att göra. I exempelvis Landskronatråden, som du nämner, har hundratals inlägg raderats.