• 2
  • 3
2010-04-18, 16:14
Medlem
Var på en av Mobergs föreläsningar förra året. Den gången var det för gymnasieelever. Det är ren skrämselpropaganda och dessutom full av faktafel.

ps. Är du tjej och är ihop med en kille som använder anabola så KOMMER han att slå ihjäl dig.
Citera
2010-10-13, 16:19
Medlem
Synergys avatar
Steroider används som läkemedel där det ges ut i exakta mängder. Det är en medicin på många sätt som hjälper människor att bli friska.

I exakta och kontrollerade mängder och av läkares översikt bör således steroider inte vara farligt.

Någon som kan förklara lite närmare hur det ligger till?
Citera
2010-10-13, 16:23
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Steroider används som läkemedel där det ges ut i exakta mängder. Det är en medicin på många sätt som hjälper människor att bli friska.

I exakta och kontrollerade mängder och av läkares översikt bör således steroider inte vara farligt.

Någon som kan förklara lite närmare hur det ligger till?

Alladin har gjort en bra tråd om just detta: https://www.flashback.org/t1077793
Citera
2010-10-13, 16:55
Medlem
Ansiktsvargs avatar
Haha jag såg denna för ett par år sen, han har något personligt imot steroider, står och ljuger som satan.

Minns att han sa att han träffat en kille som var 14 bast o gick på bola enbart för att det var skönare o sticka kniven i nån då.
Citera
2010-10-13, 17:51
Medlem
Highsounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansiktsvarg
Haha jag såg denna för ett par år sen, han har något personligt imot steroider, står och ljuger som satan.

Minns att han sa att han träffat en kille som var 14 bast o gick på bola enbart för att det var skönare o sticka kniven i nån då.

Det var runt denna tidpunkt på föreläsningen jag vek mig dubbel av skratt
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in