2010-11-25, 17:36
Medlem
Vart går man en torsdag?
Citera
2011-01-22, 11:13
Medlem
På Torsdagar är det bara harrys öppet.
Citera
2011-01-25, 01:01
Medlem
Tony.Bazookatones avatar
Vilka ställen är det som gäller idag, om man är vill ha ett ställe med många tjejer och få invandrare? Jag dansar inte för övrigt, så det är bättre om det inte är någon dansgolv eller hög musik.
Citera
2011-03-01, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Bazookatone
Vilka ställen är det som gäller idag, om man är vill ha ett ställe med många tjejer och få invandrare? Jag dansar inte för övrigt, så det är bättre om det inte är någon dansgolv eller hög musik.
Rekommenderar dig Liquid bar/ Bells. Nån av dom borde du testa.
Citera
2011-04-09, 00:50
Medlem
Tony.Bazookatones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjutube89
Rekommenderar dig Liquid bar/ Bells. Nån av dom borde du testa.

Jag var där hos Liquid Bar och kollade och det är blattar som betjänar. Sen vet jag inte var Bells ligger. Mycket möjligt att Liquid Bar ägs av blattar då den ligger på den "mörka sidan" av Storgatan. Men tack för din input.
Citera
2011-04-24, 17:30
Bannlyst
Citat:
Jag var där hos Liquid Bar och kollade och det är blattar som betjänar. Sen vet jag inte var Bells ligger. Mycket möjligt att Liquid Bar ägs av blattar då den ligger på den "mörka sidan" av Storgatan. Men tack för din input.
Ivy Bar tror inte dansgolvet är speciellt mycket dansgolv där.. Det ligger mitt emot satin som är en nattklubb med dansgolv så dom flesta som gillar att dansa går nog dit.
Citera
2013-04-01, 13:08
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:

Liquid Bar och dess ägare Bilal Saad kopplas i lokaltidningen NA ihop med gängbrottslighet och Black Cobra.

http://na.se/nyheter/lanet/1.2026298...mc-gang-festar
Citera
2013-06-12, 16:14
Medlem
Är 19 år och har landställe i Örebro så funderar på att prova en utekväll där i Sommar. Ser att tråden inte är använd på ett tag, är det fortfarande Frimis som gäller om man vill ha house musik och snygga brudar?
Citera
2013-06-17, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistavargen
Är 19 år och har landställe i Örebro så funderar på att prova en utekväll där i Sommar. Ser att tråden inte är använd på ett tag, är det fortfarande Frimis som gäller om man vill ha house musik och snygga brudar?

Strömpis är nog det andra alternativet om det är just house och brudar du söker!
Citera
2013-09-21, 14:48
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittluderrrr-byFW
Strömpis är nog det andra alternativet om det är just house och brudar du söker!

Polisen utreder brott på Strömpis
http://na.se/nyheter/orebro/1.221832...tt-pa-strompis
Citera
2013-10-05, 19:00
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Blir nog utgång i Örebro stad ikväll! Rekommendationer?! 20+
Citera
2013-11-18, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milo.Minderbender