Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-14, 08:25
Medlem
Jag ska ha en svensexa åt min systers pojkvän och jag har knappt några idéer på vad vi ska göra. Vi ska vara 7-8 pers. Det jag vet att vi ska göra är att spela paintboll och sen tänkte jag att vi skulle klä upp honom som en "hora", sen ska han få gå runt på stan och göra uppdrag och försöka få pengar på något sätt.

Jag behöver idéer på vad för slags uppdrag och andra aktiviteter vi ska göra.
P.s.
Han sa att han ville skämmas så mycket så möjligt. Men inte för överdrivna saker.
D.s.
Citera
2010-04-14, 08:47
Medlem
Beroende på vilken tid på året och vart i Sverige ni befinner er så skulle jag tipsa om att köpa en uppblåsbar båt, kasta årorna.. stoppa i en flaska whiskey i båten och en halv grillad kyckling. Åk ut med brudgummen och den uppblåsbara båten i en annan båt, ankra den uppblåsbara en bit från stranden lämna honom där och ha en fest på stranden i hans ära, som han själv inte får vara med på. Kanske vill ni ta alla hans kläder också, vad vet jag..
Citera
2010-04-14, 19:33
Bannlyst
Skäm ut brudgummen på ett smart sätt som inte är pinsamt (nåja). Tvinga honom att bära omkring på en stor sosseflagga en hel dag om han röstar blått eller sätt på honom motståndarlagets tröja om han är hängiven supporter till det andra laget. Välj 2 aktiviteter såsom (1) paintball och (2) herrmiddag och övernattning på hotell. Öla hela natten i goda vänners lag. Ni upplever liksom sista natten med gänget.

Undvik alltså att stressa runt.
Citera
2010-04-15, 02:09
Medlem
Riesenschnauzers avatar
Tja, om det nu är han som vill det så barnsligt så:
Varför vänta till efter paintballen med att klä ut honom? Bestäm något löjligt han ska ha på sig.
Ge "honom" ett antal "feminina" produkter som han måste ge bort eller sälja till främmande män/kvinnor.
Beroende på hur han är, tvinga honom att sjunga, dansa, göra charader etc mot någon slags belöning.
När det gäller mat...har ni inte sett Fear Factor? Om det blir för magstarkt: gör maträtter som ser ut som ruttna ägg etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in