2014-10-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Har du testat xanor innan o vet att du somnar på dom då?

Nej det var en rekommendation. Det starkaste jag provat är en tablett tramadol.
Kan inget om detta och har noll koll.

Då ett tåg var det som kändes bäst tidigare innan det kom in piller i bilden....
Tåg vill man ju undvika så inte andra drabbas som inte valt det själv.
Senast redigerad av Mumsigt 2014-10-11 kl. 19:35.
Citera
2014-10-11, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsigt
Men då kan man ju ta de andra (xanor) samtidigt så somnar man o märker inget.

Jag somnar inte lätt av xanor faktiskt. Blir mest normal eller glad. Lite uppåt av högre doser, men absolut korkad samtidigt. Så det är väl olika för olika människor.
Citera
2014-10-12, 07:32
Medlem
Macabrias avatar
Jag vill först bara säga, jag vill INTE ta livet av mig, har bara en fundering.
Jag har en hundraburk nozinan, lite annat smått och gott i neuroleptika vägen (haldol t.ex), 25 fm1or, tramadol 150mgare, akineton, venlafaxin, sobril, abilify, litium, någon enstaka Subutex, lamotrogin, tusentals kartor av fluoxetine, quetiapine, orudis m.m. Vad kan man ta av dessa för en säker död? Är bara nyfiken som sagt.
Citera
2014-10-12, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macabria
Jag vill först bara säga, jag vill INTE ta livet av mig, har bara en fundering.
Jag har en hundraburk nozinan, lite annat smått och gott i neuroleptika vägen (haldol t.ex), 25 fm1or, tramadol 150mgare, akineton, venlafaxin, sobril, abilify, litium, någon enstaka Subutex, lamotrogin, tusentals kartor av fluoxetine, quetiapine, orudis m.m. Vad kan man ta av dessa för en säker död? Är bara nyfiken som sagt.

Skönt att någon inte tänker ta livet av sig. Fattar inte varför jag hänger i den här tråden.
Eftersom du inte skriver mängder är det svårt att bedöma, men det "värsta" du har där i listan torde vara subutex, sobril och lithium.

Edit: tusentals kartor??? Ja, då är nog dina piller en säker död om du är på ett säkert ställe.
Citera
2014-10-12, 11:59
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsigt
Nej det var en rekommendation. Det starkaste jag provat är en tablett tramadol.
Kan inget om detta och har noll koll.

Då ett tåg var det som kändes bäst tidigare innan det kom in piller i bilden....
Tåg vill man ju undvika så inte andra drabbas som inte valt det själv.

Börja mysa på metadonet, och njut! Slösa bort njutningspreparat bara för att dö...

Behöver du flödder för att våga, då borde du inse att tiden inte är kommen...
Citera
2014-10-16, 21:26
Medlem
Att det ska va så svårt.. Att det inte finns nå sätt att få tag i cyanid eller nått åt det hållet.

Lättillgängliga sätt är ju så brutala!

Du som läser har chansen att sätta ett får i giljotin! Lite hjälp kanske?
Senast redigerad av Siktarn 2014-10-16 kl. 21:30.
Citera
2014-10-17, 01:08
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Att det ska va så svårt.. Att det inte finns nå sätt att få tag i cyanid eller nått åt det hållet.

Lättillgängliga sätt är ju så brutala!

Du som läser har chansen att sätta ett får i giljotin! Lite hjälp kanske?

En näve xanor,lite alkohol och sen så slår du i dig lite china white ifrån fs.

Har du inga pengar att köpa för så kan du ju alltid ta ett sms lån.

Men ta inte ditt liv för fan.
Citera
2014-10-17, 21:13
Medlem
Vodka (1/2 eller 3/5 eller något sådant av en sjuttis, tror inte jag hade klarat en hel flaska hehe...)
Flubromazolam (30st 1mg eller 30 1.25mg)
Butyrfentanyl (en hel flaska, 30mg tror jag det är)
Klonazolam (25st 0.5mg)
Theralen (1-2ml)
Nozinan (50-100, kanske 200mg)
Postafen (10st 25mg)

Hur säkert är det? Hur ska man ta BF för att helst förhindra illamåendet från det trots postafen samt theralenet?
Ska man kanske lägga till ett paket calma tuggummi också?

Tänkte samla på lite för framtiden ifall det skiter skit någon gång, ingen aktuell plan just nu iallafall.
Senast redigerad av MrSebastior 2014-10-17 kl. 21:28.
Citera
2014-10-18, 04:04
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Vodka (1/2 eller 3/5 eller något sådant av en sjuttis, tror inte jag hade klarat en hel flaska hehe...)
Klonazolam (25st 0.5mg)
Theralen (1-2ml)
Postafen (10st 25mg)

Hur säkert är det? Hur ska man ta BF för att helst förhindra illamåendet från det trots postafen samt theralenet?

Tänkte samla på lite för framtiden ifall det skiter skit någon gång, ingen aktuell plan just nu iallafall.

Butyr batchen just nu är väl inte den bästa men du slocknar nog ändå.

Kan du inte lösa horse/fentanyl istället?
Citera
2014-10-18, 22:26
Medlem
Vill bara tacka för att ni finns och tack för all information.

Over and out.
Citera
2014-10-19, 01:10
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Klonazolam (25st 0.5mg)
Theralen (1-2ml)
Postafen (10st 25mg)

Det där är inte en hundraprocentig dödlig kombo. Man skulle förmodligen bli väldigt väldigt sänkt och ev medvetslös. Har man otur blir man helt bokstavligen hjärndöd och ev hamnar i koma.

Man kan alltid ta ofattbara mängder benso utan att dö, det slutar med att man däckar. Det är ett måste att blanda in andra nedåtdroger såsom alkohol och opiater. Har man tillgång till dexofen (mycket farlig opioid(?) att blanda med alkohol) eller barbiturater så, ja.
Citera
2014-10-19, 13:46
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladHundvalp
Det där är inte en hundraprocentig dödlig kombo. Man skulle förmodligen bli väldigt väldigt sänkt och ev medvetslös. Har man otur blir man helt bokstavligen hjärndöd och ev hamnar i koma.

Man kan alltid ta ofattbara mängder benso utan att dö, det slutar med att man däckar. Det är ett måste att blanda in andra nedåtdroger såsom alkohol och opiater. Har man tillgång till dexofen (mycket farlig opioid(?) att blanda med alkohol) eller barbiturater så, ja.

Tar denna person hela flaskan butyr-fentanyl rektalt eller IV ihop med dessa substanser så är personen stendöd vill ja lova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in