2012-10-16, 22:47
Medlem
FoxHounds avatar
Sub, imovane och alkohol, skulle det kunna döda en? Och vid vilka doser?
Citera
2012-10-30, 19:32
Medlem
Hej! Jag har kommit över 8st Oxycontin 80mg, borde det räcka för att få andningsdepression och helt enkelt somna in? Jag är inte alls van vid att ta opiater eller någon form av "tunga" droger.
Citera
2012-10-30, 22:17
Medlem
MissVendettas avatar
Har inte läst igenom tråden men någon opiat+benso funkar väl ganska bra att somna in på? Lägg på alkohol också kanske..
Citera
2012-11-01, 11:39
Medlem
sq92s avatar
Någon ide o ens försöka me tramadol+alkohol?

läst runt lite och verkar ju som om man får krampanfall vid högre doser vilket inte verkar som ett så mysigt sätt o lämna världen på.

Anyhow, jag har inga kontakter som brukar/säljer opiater så har gått o funderat på att odla min egen opiumvallmo för o få fram opium som ja tänkt använda tsm me nån stark sprit. Hur mkt opium bör jag satsa på för o va safe? (väger runt 110 pannor om de nu har nån betydelse).
Citera
2012-11-01, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slash67
Jag tycker inte något piller är bra för du vet aldrig hur mycket du tål, så vad jag tycker att det bästa sättet att ta självmord på är att skaffa en granat på något sätt stoppa den i munnen och dra ut sprinten, och då är nog hela ditt huvud borta en garanti till döden.

då är det nog lättare att skaffa pistol eller bössa
Citera
2012-11-01, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound

Fungerade inte på mig , hade stesolid med. Slutade bara med att jag sov ungefär 24 timmar.

Har försökt senare med mycket starkare preparat men inte lyckats, nu sitter jag med en allvarlig nervskada pga av min försök. Får inte kirurgisk hjälp eller tillräcklig medicinsk hjälp, kommer har det här hela livet, kan inte gå längre än till en bänk som står precis utanför buggnaden. Men jag har mår bättre psykiskt än vad jag har gjort på flera år.
Citera
2012-11-01, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sq92
Någon ide o ens försöka me tramadol+alkohol?

läst runt lite och verkar ju som om man får krampanfall vid högre doser vilket inte verkar som ett så mysigt sätt o lämna världen på.

Anyhow, jag har inga kontakter som brukar/säljer opiater så har gått o funderat på att odla min egen opiumvallmo för o få fram opium som ja tänkt använda tsm me nån stark sprit. Hur mkt opium bör jag satsa på för o va safe? (väger runt 110 pannor om de nu har nån betydelse).

Riskera inte krampanfall; du kan ju bli av med körkortet i 6 månader.
Citera
2012-11-01, 22:47
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Jävligt höga förmodligen.

Har tagit 60 mg morfin intravenöst efter jag druckit 7-8 stark , ett antal xanor och valiums även tagit oxikodon med alkohol och sub med alko, benso så många gånger jag inte ens kan räkna.

Och om nu sub har en halveringstid på 37 h (som jag betvivlar) så har jag tagit GHB ihop med sub massa gånger
Citera
2012-11-02, 14:51
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jävligt höga förmodligen.

Har tagit 60 mg morfin intravenöst efter jag druckit 7-8 stark , ett antal xanor och valiums även tagit oxikodon med alkohol och sub med alko, benso så många gånger jag inte ens kan räkna.

Och om nu sub har en halveringstid på 37 h (som jag betvivlar) så har jag tagit GHB ihop med sub massa gånger

Mkt lotto på sådant här också, riskabelt, har själv gjort massa idiotiska blandningar, sedan spelar tolerans in jävligt mkt.

En person utan tolerans hade ju kolat vippen på små doser, så om en person utan tolerans tar en tillräckligt hög dos sub tillsammans med benso o alkohol till är det stor risk att kola.
Citera
2012-11-02, 18:01
Medlem
Somethingroyals avatar
Om jag hade velat ta livet av mig skulle jag ha tagit en rejäl dos heroin, typ 100 mg + 70 cl vodka. Men seriöst, varför ta livet av sig? Man lever ändå så kort tid men är död så förbannat länge.
Citera
2012-11-02, 18:12
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somethingroyal
Om jag hade velat ta livet av mig skulle jag ha tagit en rejäl dos heroin, typ 100 mg + 70 cl vodka. Men seriöst, varför ta livet av sig? Man lever ändå så kort tid men är död så förbannat länge.

100 mg heroin är ingen stor dos.

Heroin eller fentanyl IV ihop med alkohol/benso kommer vara mitt val den dagen jag väljer att kasta in handduken.
Senast redigerad av Slingshot 2012-11-02 kl. 18:14.
Citera
2012-11-02, 18:45
Medlem
Somethingroyals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
100 mg heroin är ingen stor dos.

Heroin eller fentanyl IV ihop med alkohol/benso kommer vara mitt val den dagen jag väljer att kasta in handduken.
Det borde räcka om man dessutom dricker fort. Men låt bli att kasta in handduken, livet är kort som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in