2006-11-14, 17:29
Medlem
Tar du livet av dig nu så vet du inte hur du kommer må senare. Det kan vara värt att vänta.
Citera
2006-11-14, 18:25
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Management
Detta finns att tillgå. Tramadol 60 st 50 mg och ca 40 st stilnoct samt FM1 or och Halcion...Vill dö utan plågor...Bara sova bort.
Psykiatrin har misslyckats. Ha det
Du kommer med största sannorlikhet inte av dö av dessa preparat.
Så spara dem, och ring akuten och berätta hur du känner.
De kommer att lägga in dig. Och du kommer att få hjälp, kräv att få hjälp!
Ta den chansen att få må bra igen.

Tar du dessa preparat skadar du bara dig själv och kommer må bra mycket sämre då du vaknar igen.
Det är inte värt det!
Citera
2006-11-14, 18:30
Bannlyst
Men du. Rent filosofiskt .. om du befinner dig LÄNGST NER PÅ BOTTEN just nu, då kan det ju bara gå åt ett håll, uppåt..?
Citera
2006-11-14, 18:43
Medlem
Diamond_Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Management
Detta finns att tillgå. Tramadol 60 st 50 mg och ca 40 st stilnoct samt FM1 or och Halcion...Vill dö utan plågor...Bara sova bort.
Psykiatrin har misslyckats. Ha det
lever du fortfarande?
Citera
2006-11-14, 18:45
Medlem
Diamond_Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Men du. Rent filosofiskt .. om du befinner dig LÄNGST NER PÅ BOTTEN just nu, då kan det ju bara gå åt ett håll, uppåt..?
Det "roliga" med att vara rakt nere på botten är att man kan alltid hamna ännu längre ner på botten. Hur mkt skit som än finns kan det alltid bli ännu mer skit.
Citera
2006-11-14, 18:47
Medlem
Kapads avatar
Jag tycker det låter som en otroligt låg dos för att kunna tjillevippa för gott på. Jag förstår verkligen och respekterar ifall trådförfattaren inte vill leva och vill göra något åt det, utan att bli hånfull med uppmaningar och smileys eller klyschig med hänvisningar om att "söka hjälp". Jag tycker bara att det är en kass idé då det lär leda till leverskador och inte så mycket mer.

Jag har själv ca 250 Sobril 10 mg hemma plus några hundra theralen och propavan. Jag tror inte det är tillräcklig dos för att tjillevippa på, och har egentligen inga planer på att använda dem till det heller. Hade jag haft 6-700 Sobril så skulle jag kunna tro på det lite mera, men inte annars.
Citera
2006-11-14, 18:48
Medlem
Kapads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamond_Dog
Det "roliga" med att vara rakt nere på botten är att man kan alltid hamna ännu längre ner på botten. Hur mkt skit som än finns kan det alltid bli ännu mer skit.

Korrekt. Hur tragiskt det än är.
Citera
2006-11-15, 01:53
Medlem
Ärligt talat, dessa självmordstrådar är så tragiska. Folk drar sig inte för att göra vad som helst för lite uppmärksamhet på ett forum.
Citera
2006-11-15, 05:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Haddock
Ärligt talat, dessa självmordstrådar är så tragiska. Folk drar sig inte för att göra vad som helst för lite uppmärksamhet på ett forum.

För att dom behöver uppmärksamhet! Kanske han vill ta livet av sig men är osäker och behöver därför höra andras åsikter.

Ta inte livet av dig för fan!
Citera
2006-11-15, 05:45
Medlem
em krejs avatar
Jag ska ge dig ett råd, om du inte redan begått självmord. Skippa psykiatrin helt om du inte känner att det är rätt för dig. För mig var det bland det värsta jag varit med om, psykiatrin alltså. Jag tycker du bara ska försöka hålla ut, och hela tiden försöka rycka upp dig. Någon gång lyckas man, man måste bara orka hålla ut. Jag har själv försökt komma ur min situation ett antal gånger, men jag misslyckas alltid, men någongång kommer jag säkert lyckas.
Citera
2006-11-15, 06:27
Medlem
där rök en medlem på forumet
Citera
2006-11-15, 06:31
Medlem
em krejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbarnet
där rök en medlem på forumet
Verkar onekligen som så, lite synd.