2010-04-13, 23:00
Medlem
St_Hubbinss avatar
http://www.youtube.com/watch?v=oaLrM6Pch64
Citera
2010-04-13, 23:07
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av California
Dvärgar härstammar från pygméer.
Nej, från svampar! Idiot!
Citera
2010-04-13, 23:26
Medlem
ArneBuseys avatar
Jaha, nu är det ju så att Dvärgar existerar över hela världen, och därför får ni alla följa med på Arnes dvärgskola: Världen

Här är exempel på dvärgar i olika länder.

Finland: De Finska skogsdvärgarna har världens största släkte av dvärgar, och det har spårats dvärgliv här ända sedan 4000 före kristus. Då tror man att Dvärgarna mest bestod utav en kletig massa, med svampig konsistens.

De finska dvärgarna ligger före i utvecklingen jämfört med andra länder. De var här Dvärglivet en gång startade. Då är de samtidigt konservativa och använder sig utav tusenårig svartkonst och värnar om det gamla. De är till naturen sluga, agressiva, och extremt farliga. Den finska vintern har gjort dem hårda, de tål alla väder. En finsk skogsdvärg tros kunna äta upp till 4 människor varje dag, om folk går vilse i skogen. De har ett avancerat flockbeteende, där signaler sänds ut genom öronen och andra dvärgar kan komma och festa med på liken. Detta är det finska dvärgarna måna om; att vara dvärg innebär solidariet med andra dvärgar. Det är samtidigt intelligenta, och smider planer på att ta över landet.

Uppskattad stam: 400.000

Sverige:

Den Svenska dvärgstammen tros vara av finskt släkte, ca: 60% av stammen. De resterande 40% procenten tillhör släktet Svenska Vikingadvärgar. Dessa har funnits länge, men deras ständiga intagande av alkohol genom tiderna har gjort att de behållit en låg intelligensnivå kombinerat med bryskt hedniskt våld. De går klädda i rustning och vikingahjälm och pratar mest med random svordomar som "Fan fan fan i helvete" och "Satans jävla jävlar!!!". De dricker sig fulla, så pass mycket att Svenska Vikingadvärgar numera föds med en promillehalt på 5,5 i blodet. Och de älskar våld, och kött, så sent som 2005 våldtogs 145 nunnor på ett kloster, innan dom dödades åt åts upp som söndagsstek.

Uppskattad stam: 170.000

Norge De norska dvärgarna finns de inte mycket att säga om. De är dumma, och äter säl. Dock är de stenrika, sedan dvärgen "Lill- ole" en gång gick ut i skulle skita i havet( vilket visar hur dumma de är, då man som dvärg oftast gräver ett hål) och fann olja. En finsk dvärg, boende i Sverige
var på besök och insåg att det fanns ekonomi att skapa sig makt. Han lever nu som härskare i Norge, och går under namnet "Pekka- kung över det svarta guldet".

Uppskattad stam: 50.000

Polen

Polen har efter Finland världens största dvärgsläkte. De är till naturen lika finnarna, och det tros bero på att de en gång uppstod ett missnöje bland en grupp finska dvärgar, angående att gifta sig med kusiner, där de som var för drog ner och bosatte sig i skogarna runt östra krakow. Détta innebar att det knullades som fasen och den polska stammen växte sig stora. Under 1200- talet hade polen ett rike som sträckte sig bort emot Algeriet. Men sedan har det stannat av, och den polska dvärgstammen är numera svårt inavlad, och utnyttjas utav icke- längdhandikappade som sexslavar. Det tros att över 45 % av världens prostituerade dvärgar är från Polen.

Uppskattad stam: 300.000

Det finns givetvis flera dvärgstammar i Europa, men dessa är det viktigaste i Europa.

Vi går således utanför.

Afrika: De afrikanska dvärgarna tros öka stadigt i population, och går snart om Sverige i antal Dvärgar. De är till naturen mer vildlystna, kannibalism är vanligt förekommande vilket håller ner utvecklingen en del. De afrikanska dvärgarna delas in i flera olika stammar, som är för komplicerat att gå in på. Krig emellan stammarna håller också ner populationen.

I vilket fall är det extremt bitska, de dödar varje år fler människor än Malaria i Afrika. Dvärgbett blir först stora köttsår, innan svampväxt börjar växa i såret. Ett långt gånget dvärgbett kan se till att en hel människa blir till svamp, och således efter några år borde bli en dvärg.

Uppskattad stam: 160.000

Asien Ingen vet exakt hur stor och utbredd dvärgarnas makt är här. Man vet att de flesta finns i Indien, som spås ha världens största dvärgstam om ca: 100 år. Där gömmer sig ofta dvärgar inuti heliga kors röv, och hoppar fram när en förbipasserande kommer förbi för att äta upp dem. Annars är Asien ett outforskat område. Mer info kan tillkomma.

Uppskattat stam: Tros ligga emellan 100.000- 300.000 över hela asien.

Nord och Sydamerika: Detta gäller både de nord och sydamerikanska dvärgarna. Det är ett mysterium hur dvärgar började leva här uppe, men man tror att det kan var en effekt utav de svenska vikingadvärgarnas resande på 900- talet. Nu delas dock inga drag med dessa hos de amerikanska dvärgarna. I Sydamerika var pygméedvärgen länge den största populationen och levde i harmoni med naturen( enligt dvärgens idéal). Dock har den börjat dö ut, då knarkdvärgligor bvörjat etablera sig i Colombia, som en följd av invandring ifrån Nord. Detta beror på att Nordamerka kan ses som ett enda stort koncentrationsläger för dvärgar. De är alltså välkontrollerade, bland annat tros Ankeborg( Helvetet på jorden för alla dvärgar) ligga här. Dvärgar flydde alltså till syd, och har vållat stora problem i syd. Pygméedvärgen har använts för att göra kokain av, eftersom att dess eftertraktade könshår är beskläktat med kokablad. De flås av andra dvärgar och sälj för stora summor. Dumma som dvärgar dock är har kokain ingen effekt på dem, endast citroner gör det. Det är dock så mottagliga för placebo att de tror de blir påverkade och i ruset rånar de lastbilar och har ihjäl sina fruar med machete.

Uppskattad stam: 500.000 i nord och syd.

Antarktis Besläktat med eskimån, finns inte mycket att säga. Tros ha över 400 ord för "Citron". Lever ett tämligen värdelöst liv.

Uppskattad stam: 7.

Jaha det var allt för den här gången. Och då har jag inte ens berättat om stora dvärgportaler som Ryssland. Återkommer!
Citera
2010-04-14, 00:22
Bannlyst
Roande och oroande läsning.

Är det inte så att dvärgarna är extremt politiskt korrekta?
En vän till mig som jobbar på ett visst departement får in många brev med krav och förslag på lagändringar från dvärgar. T ex kräver de att de INTE ska kallas "kortväxta" utan att det är vi "långskankar" som ska kallas "vertikalt överkompenserade".
De ska ses som normen.
Därför kommer det till flera krav hela tiden, t ex att alla trafikskyltar ska sänkas så att de kan se dem från sina yttepyttesmå bilar. (Som alla vet kör ju dvärgar runt i sofistikerade eko-vänliga bilar gjorda av pimpade stubbar, som går på flugsvamps-essens.)

Det kan bli riktigt dråpligt att läsa några utav kraven och förslagen. T ex anser de att alla vi människor som är över 3 år gamla ska klassas som vuxna eftersom vi då (oftast) har uppnått det som de anser vara "vuxenlängd", vilket skulle innebära att domstolar m fl instanser måste döma/bedöma alla över 3 år som vuxna. Å andra sidan skulle säkert 14-åringarna inte ha något emot det eftersom de då skulle kunna köpa ut på systemet. Tro fan att dvärgarna bryr sig ett dugg om leverskador på våra ungdomar, de är ju alkoholister eller substans-nyttjare hela bunten.

Jag ska höra efter med min vän om något nytt kommit in, återkommer isf.
Senast redigerad av HonheterNelly 2010-04-14 kl. 00:26.
Citera
2010-04-14, 10:07
Medlem
ArneBuseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HonheterNelly
Roande och oroande läsning.

Är det inte så att dvärgarna är extremt politiskt korrekta?

Tja det beror ju på hur politiskt korrekt du tycker det är med svartkonst, bita långskånkar i benen, döda långskånkar och flå dom och äta dem etc. Men dom kräver sina rättigheter dom små liven, det har du rätt i.
Citera
2010-04-14, 10:19
Medlem
thechosenones avatar
Jag söker ritningar till en dvärgfälla. Jag gissar på att det är svensk landsbygdsdvärg som bor här om det underlättar.

Det finns mycket skog och åkermark här. Jag känner mig ofta iakttagen när jag är ute. Ville ni hjälpa mig så vore jag evigt tacksam.

Att fånga en dvärg och visa upp den är en dröm för mig.
Citera
2010-04-14, 10:24
Medlem
Har hört att från obekräftade källor att dvärgarna infiltrerat de stora tryckerierna och på så sätt lyckas sprida historier om att dvärgar är mäktiga krigare. men alla vi som nån gång stött på en sk "mäktig dvärgkrigare" vet att de små liven inte är så mäktiga, så länge de inte är en större grupp å de lyckas med att fälla en så man hamnar på mer "bekväm hugghöjd" för de små liven...
Citera
2010-04-14, 11:49
Medlem
Dvärgar är små
Citera
2010-04-14, 12:24
Medlem
Midget muay thai:
http://www.youtube.com/watch?v=i38X8GA0wAY
Citera
2010-04-14, 12:54
Medlem
Superludrets avatar
På senare år har även dvärgarna lärt sig hantera datorer, vilket är skrämmande. Det finns en amerikansk infiltratörorganisation ( http://www.rentamidget.com/ ) som alla bör avstå från att använda. Planen är, tror man, att de kommer förbi ditt hus och bistår med roliga inslag på din fest. Detta är fel. De har bara hittat ett kryphål för att ta sig in till människans bostad. Själv har jag förresten cementerat igen kattluckan på senare år. Väl där förvandlas alla människor till antingen nya dvärgar eller till andra färglada attiraljer, eller ibland kanske en sten. Sedan lastar de på allt värdefullt de kan hitta, guld är vanligast, på små vagnar som de rullar tillbaka in i skogen med.
Citera
2010-04-14, 12:57
Medlem
Marmosets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneBusey
Detta är så stort att jag blir livrädd över att det redan finns en tråd. Men jag hittar ingen, så därmed är den stora faktatråden om dvärgar härmed startad.

Vad vet vi egentligen om dom små liven? Som anhängare utav Kalle.tar.knark.net har man getts en del fakta under åren. För att inte ta åt mig någon ära kan jag säga att 90 % av all dvärgfakta vi hittils känner till har grävts fram av De Large. Lite basic grejer som alla förmodligen redan känner till:

1: Dvärgar är rädda för citroner
2: Dvärgar är ursprungligen en svamp.
3: Det finns troligtvis hela arméer till skogs
4: Dvärgar har inga namn, eftersom namn är till för riktiga människor. Istället används nummer.
5: I skogen finns ett outtömligt förråd av sexdvärgar.
6: Dvärgbett av afrikanska regnskogsdvärgar dödade fler människor än malaria förra året och kan endast läkas med citronsyra

Skulle vara intressant om ni kunde presentera era fakta med vad man vet om saken o.s.v. så det inte bara blir inlägg i stil med "Dvärgar har små kukar" etc. Givetvis ska inte allt lämnas direkt, det får gärna bli lite disskussioner och källkritik.

Det finns troligvis massvis med mera fakta som jag glömt, eller som ingen känner till idag, så kör på med dom bara! Låt oss göra vårat bästa för att gräva fram så mycket fakta som möjligt!

Min fetmarkering. Nä du, de lär ha riktigt bastanta organ, har jag hört.
Citera
2010-04-14, 13:17
Medlem
ArneBuseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superludret
På senare år har även dvärgarna lärt sig hantera datorer, vilket är skrämmande. Det finns en amerikansk infiltratörorganisation ( http://www.rentamidget.com/ ) som alla bör avstå från att använda. Planen är, tror man, att de kommer förbi ditt hus och bistår med roliga inslag på din fest. Detta är fel. De har bara hittat ett kryphål för att ta sig in till människans bostad. Själv har jag förresten cementerat igen kattluckan på senare år. Väl där förvandlas alla människor till antingen nya dvärgar eller till andra färglada attiraljer, eller ibland kanske en sten. Sedan lastar de på allt värdefullt de kan hitta, guld är vanligast, på små vagnar som de rullar tillbaka in i skogen med.

Detta ledde till historien om hur anna anka firar jul, nämligen med att hyra in en dvärg till barnen. Går tyvärr inte att se hela artikeln, men detta säger nog: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6202967.ab

Svenska dvärgar reagerade: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6202967.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in