2010-04-13, 17:33
Medlem
BattleBuddhas avatar
Jag och frun tnkte se om man kunde dra in lite pengar p hemmagjorda filmer och s hittade jag den hr sidan..

Jag har lst genom hela sidan och allt verkar guld och grna skogar, lite fr bra till och med.

S jag tnkte frga er om ni har ngon erfarenhet av snt hr, dessa "programen" osv, om det verkligen fungerar? Vad man kanske ska tnka p och negativa sidor osv.

Alla tips mottages varmt!

Tack
Citera
2010-04-13, 17:34
Medlem
Degerlundens avatar
S har/hade break.com ox
Citera
2010-04-13, 19:33
Medlem
anooonyms avatar
D han anvnder sig utav "ref" lnkar p sidan r det han som kommer tjna p alla som tror dom kommer tjna 50k/mnad. Det gr man inte p affiliate-sidor (skert folk som gr det, men knappast ngon amatr som slnger ihop en sida)

Antar det r du som har gjort xxxpengar.se ?

Gillar ocks att han/du skriver "allt man behver gra r att skapa en hemsida" Jomen visst. Skapar man en hemsida tjnar man 50k/mnad dirr. Det r otroligt svrt att tjna pengar p internet, vet man inte vad man gr tjnar man inte pengar.
Citera
2010-04-13, 23:55
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
D han anvnder sig utav "ref" lnkar p sidan r det han som kommer tjna p alla som tror dom kommer tjna 50k/mnad. Det gr man inte p affiliate-sidor (skert folk som gr det, men knappast ngon amatr som slnger ihop en sida)

Antar det r du som har gjort xxxpengar.se ?

Gillar ocks att han/du skriver "allt man behver gra r att skapa en hemsida" Jomen visst. Skapar man en hemsida tjnar man 50k/mnad dirr. Det r otroligt svrt att tjna pengar p internet, vet man inte vad man gr tjnar man inte pengar.

Jag ifrgasatte ju sidan ditt hvve..
Citera
2010-04-14, 12:21
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Jag ifrgasatte ju sidan ditt hvve..
"Det r inte min sida men den verkar awesome?!?!?! omg omg gratisreklam omg"
Citera
2010-04-16, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
"Det r inte min sida men den verkar awesome?!?!?! omg omg gratisreklam omg"

Jag upplever nog att det r en rligt menad frga. Skulle mjligen bli misstnksam om det var ngon som med detta gjorde sitt frsta Flashback-inlgg.

Men tyvrr har jag inga tips att komma med nr det gller just detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in