Gå på upptäcksfärd i köket och rulla ihop hopkoks med massa jävla skit du hittar i skåpen, tillsätt kryddor, köttbuljonger () osv. Du kan nog röka det mesta kryddor, alternativt plocka några kvistar granbarr.
Ja, det är farligt för att det är farligt att förbränna allt oreganoiskt material och sedan inhalera röken.
Grejen är att du alltid kommer skada lungorna något om du drar ner rök i dom, men det finns ju inte all skit som vanlig tobak har som i tex en joint av timjan.
Grejen med rökning av vad som helst är att du andas in rök. Det är huvudskälet till att människor som röker tobak, cannabis, etc skadar sina lungor, kärl och ökar risken för cancer hos sig själva. Det är inte så att tobaksrök är giftig, medan rökning av maskrosblad är obetydlig för hälsan.
Oregano? P12-? Alternativt lätt utvecklingsstörd. Men jovisst, rök på du om du själv tycker det låter som en bra ide ´. När du ändå är igång, varför inte blanda i lite kryddnejlika för bästa effekt. Lycka till och ha så skoj. Akta så inte mamma upptäcker dig bara för då blir det tvångsvård ögonaböj, detta är väldigt tunga saker.
Köp en e-cigg. Du kan dra ner rök (vattenånga!) ändå, luktar inget, inte farligt eller några beroendeframkallade ämnen. Men om du nu ska sluta röka helt så kanske det är onödigt att behålla vanan att sitta med en pinne mellan fingrarna. Dum jävla drog är det iallafall, säger jag som både snusar och röker.
Nu tänker jag gå emot strömmen ett tag och säga att det visst går, och kanske inte är en sån dum idé. Nikotintuggummin och -plåster och dylikt är ju knappast nyttigt heller, men det är ju inget han tänkt fortsätta med resten av livet. Om du röker krydda i några veckor så kanske det är lika ohälsosamt som att röka tobak, men du blir av med beroendet och det är ju det som är målet.
PS. Basilika är bättre. Inget av det är gott men basilika smakar behagligare, det är iaf vad jag tycker.
ursäkta mig då. jag röker vanliga cigaretter inte nån jävla cannabis! så jag förstår inte hur jag kan ge cannabis dåligt rykte? Undrade bara fall det är typ giftigt att röka oregano eller liknande? Felplacerad? okej visste inte att tobak och cannabis var samma sak
Köp Örtcigaretter från smoketower.se istället...
Oregano e inte najjs
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!