2025-01-13, 23:56
Medlem
Jag undviker starkt att skita på dessa. Hälften av gångerna man går in på en är den proppfull med skitkorvar, särskilt i Stockholm.

När det är verklig kris har jag använt papperskorgen några gånger, alt toan om den inte svämmar över av skitkorvar.
Citera
2025-02-28, 22:08
Råkade öppna dörren till en olåst offentlig toalett en gång och där var en tjej som ville knulla!
Citera
2025-03-01, 10:30
Medlem
Jag är arbetslös och rör mig mycket på stan (Stockholm) dagtid och har kommit på att vårdcentraler är bra att slinka in på om man behöver gå på toa. Oftast rena och fräscha toaletter. Dock inte öppna kvällstid eller på helger.
Citera
2025-04-10, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Jag undviker starkt att skita på dessa. Hälften av gångerna man går in på en är den proppfull med skitkorvar, särskilt i Stockholm.

När det är verklig kris har jag använt papperskorgen några gånger, alt toan om den inte svämmar över av skitkorvar.
Kanske det är du som har lagt dem där?
Citera
2025-04-10, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Jag är arbetslös och rör mig mycket på stan (Stockholm) dagtid och har kommit på att vårdcentraler är bra att slinka in på om man behöver gå på toa. Oftast rena och fräscha toaletter. Dock inte öppna kvällstid eller på helger.

Bra tips! Det hade jag faktiskt inte tänkt på. Problemet är ju att det brukar vara mest akut just kvällar efter 15 öl och en kebabtallrik.

Citat:
Ursprungligen postat av Ensamvarg666
Kanske det är du som har lagt dem där?

Det har hänt ett antal gånger, men inte med uppsåt.
Citera
2025-05-05, 08:03
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
Det är lite skillnad på toaletter och toaletter.

Skolans toaletter städas dagligen och jag jobbar extra på ett sjukhus så där är det alltid kliniskt rent av uppenbara skäl. På sådana ställen har jag absolut inga problem att göra nummer två.

Offentliga toaletter på tågstationer och liknande drar jag mig för. Kommer aldrig att glömma den gång jag betalade fem kronor för att få skita på tågstationen i Gävle. Brr.. Det var det äckligaste stället jag någonsin varit på. Hade nog inte blivit städat sen stationen byggdes, men jag hade inget annat val än att sätta mig ner.

Bajamajor på festivaler är ingen höjdare heller, speciellt inte när solen legat på ett par dagar. Då gäller att leta upp den mest undangömda och hoppas på att inga andra upptäckt den.

Skolans toaletter sket jag ALDRIG på, skulle man göra det och en polare kom efter så hade man fått heta "skolskitaren" resten av gymnasietiden.

Om det bara finns 2 toaletter så skiter jag inte. (om inte nödfall) Finns det 3 så absolut, för då blir det inte kö till min. Om jag är i stan och måste skita går jag till centralen och betalar en tia för att få skita i fred där det finns många i rad. Vetskapen att nån står utanför och väntar stör mig. Jag måste ha musik i lurarna, står inte ut med andras fisar och stöns/plopp (eller mina egna för den delen. Jag vill inte TT andra ska höra mina. Men hör jag inte mina så är det skit samma hehe.) . Jag pissar alltid i en toa, aldrig i en pissoar, mest för att jag torkar kuken. Har alltid med mig nedspolningsbara rövtorkar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in