Citat:
Ursprungligen postat av
von Schmerz
Det är lite skillnad på toaletter och toaletter.
Skolans toaletter städas dagligen och jag jobbar extra på ett sjukhus så där är det alltid kliniskt rent av uppenbara skäl. På sådana ställen har jag absolut inga problem att göra nummer två.
Offentliga toaletter på tågstationer och liknande drar jag mig för. Kommer aldrig att glömma den gång jag betalade fem kronor för att få skita på tågstationen i Gävle. Brr.. Det var det äckligaste stället jag någonsin varit på. Hade nog inte blivit städat sen stationen byggdes, men jag hade inget annat val än att sätta mig ner.
Bajamajor på festivaler är ingen höjdare heller, speciellt inte när solen legat på ett par dagar. Då gäller att leta upp den mest undangömda och hoppas på att inga andra upptäckt den.
Skolans toaletter sket jag ALDRIG på, skulle man göra det och en polare kom efter så hade man fått heta "skolskitaren" resten av gymnasietiden.
Om det bara finns 2 toaletter så skiter jag inte. (om inte nödfall) Finns det 3 så absolut, för då blir det inte kö till min. Om jag är i stan och måste skita går jag till centralen och betalar en tia för att få skita i fred där det finns många i rad. Vetskapen att nån står utanför och väntar stör mig. Jag måste ha musik i lurarna, står inte ut med andras fisar och stöns/plopp (eller mina egna för den delen. Jag vill inte TT andra ska höra mina. Men hör jag inte mina så är det skit samma hehe.) . Jag pissar alltid i en toa, aldrig i en pissoar, mest för att jag torkar kuken. Har alltid med mig nedspolningsbara rövtorkar med.