Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-22, 10:27
  #289
Medlem
StoffeSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Det där med sopsäcl lät intressant. Dessutom på Colosseum minsann.
Minns när man låg och marschade på autobahn. Att besöka dom offentliga dassen längs vägen kunde vara spännande. Alltifrån 2 läderbögar som höll på med obscena saker till en fet chaffis som satt och sket med öppen dörr samtidigt som han bläddrade i en porrblaska.

Numera har är de flesta bensinmackarna runt autobahn betydligt bättre toaletter än Sverige.
Enda kruxet är att man får gå igenom en spärr som kostar 0,25 euro men det är det värt.
Sitta och hålla sig i bilen hela dagen funkar inte.
Tankar man får man dessutom toabesöket gratis.
Citera
2018-02-22, 10:46
  #290
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoffeSvensson
Numera har är de flesta bensinmackarna runt autobahn betydligt bättre toaletter än Sverige.
Enda kruxet är att man får gå igenom en spärr som kostar 0,25 euro men det är det värt.
Sitta och hålla sig i bilen hela dagen funkar inte.
Tankar man får man dessutom toabesöket gratis.
Japp, det är ljusår bättre idag.
Citera
2018-03-08, 01:40
  #291
Medlem
Filbyters avatar
Nu beror det på TS vighet men jag brukar sitta på huk och hovra ovanför äckeltoan.
Citera
2018-03-08, 12:58
  #292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoffeSvensson
Gå du in och kvarta i din gamla port.

Jo Turkiet hade jag också en trevlig upplevelse i när jag var 14 och hade rännskita.
Tack och lov hade farsan tagit med toapapper.

Det värsta jag varit med om dock är att skita i en sopsäck på Colosseum.

Med tanke på hur jäkla dyrt det var att gå in där blev även jag upprör över den låga standarden på toaletterna.
Citera
2018-03-08, 19:31
  #293
Medlem
Jag har sytt ett toasitsöverdrag i galon som jag alltid har med mig i min axelremsväska. Väldigt praktiskt!
Citera
2018-03-08, 19:43
  #294
Avstängd
ilpobres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filbyter
Nu beror det på TS vighet men jag brukar sitta på huk och hovra ovanför äckeltoan.
Är ju bara att lägga ett lass toapapper på ringen, onödigt att göra gymnastikkonster.
Citera
2019-03-17, 14:51
  #295
Medlem
Retsinas avatar
Igår besökte jag den offentliga toaletten i lund igen. Satt och sket i 30 minuter och bara kopplade av.
Grymt skön känsla!
Citera
2023-12-12, 19:56
  #296
Medlem
nä det är naturligt att bajsa ingen skam i att göra det eller tycka att det är dåligt så länge det görs på rätt sätt. Det som stör mig är när människor (vuxna inte ens barn) inte kan vänta på deras tur och de pratar med dig medan du använder den.
Citera
2024-01-25, 17:08
  #297
Medlem
3Godisars avatar
japp superäckligt!
Dock upplever jag att det är allmänt fräschare toaletter och bättre städning nu än på 00-talet, och verkligen 90-talet. Vet inte om det bara är min upplevelse men tror inte d.
Citera
2024-02-13, 23:16
  #298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
japp superäckligt!
Dock upplever jag att det är allmänt fräschare toaletter och bättre städning nu än på 00-talet, och verkligen 90-talet. Vet inte om det bara är min upplevelse men tror inte d.

Beror ju på vart man hamnar men toapapper på sitsen är alltid ett säkert kort.. om där finns ngt dvs!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback